Medžiagų apykaitą greitinanti dieta: kaip numesti svorio be badavimo kančių

Valgyti daugiau numesti svorio metabolizmas

Metabolizmas. Ar galima jį pagerinti?

Mažiau valgyti, valgyti daugiau numesti svorio metabolizmas judėti. Regis, jei laikysimės šių taisyklių, kilogramai tirps savaime.

svorio metimas pagerina regėjimą kaip galima numesti svorio namuose

Tačiau tai ne visiškai tiesa. Metai iš metų organizmas teršiasi, žarnynas silpsta, virškinimo sistemos darbas prastėja, o dėl to prastėja medžiagų apykaita, kaupiasi nereikalingi kilogramai. Reguliarus žarnyno masažas Siekiant pagerinti kraujo apytaką ir pilvo organų veikimą patariama rytais nevalgius ir dar neatsikėlus iš lovos 5 minutes atlikti pilvo masažą.

valgyti daugiau numesti svorio metabolizmas kaip numesti svorio per šešis mėnesius

Laikrodžio rodyklių sukimosi kryptimi delnu sukite ratus su vos juntamais paspaudimais. Kvėpuokite lėtai, ritmingai.

Komentuoti

Išsiaiškinkite, ko organizmas netoleruoja Maistas organizmą gali veikti teigiamai, o gali ir neigiamai. Todėl reikėtų atlikti tyrimus ir nustatyti, kokių produktų jūsų organizmas netoleruoja: turinčių numesti svorio Holmsas, laktozės, fruktozės ar histamino. Produktai, kurių jūsų organizmas netoleruoja, gali sukelti virškinimo problemas, antsvorį, visceralinių riebalų esančių ant organų kiekio padidėjimą, sutrikdyti miegą ir lemti nuotaikų pokyčius.

Reguliuoti rūgštingumą Jūsų organizmo sveikata, metabolizmo greitis ir jo kontrolė priklauso nuo rūgščių ir šarmų pusiausvyros. Išlaikyti normalų organizmo pH lygį leidžia teisingas rūgštinančių ir šarminančių produktų derinimas valgio metu. Todėl baltymų turinčius produktus verčiau vartoti su daržovėmis. Poliklinikoje galima išsitirti organizmo rūgštingumą.

kaip aš galiu prarasti riebalų bloknotą

Statistiškai dauguma žmonių turi padidėjusį rūgštingumą, ypač tie, kurie turi antsvorio. Jei rūgštingumas padidėjęs, reikėtų laikytis šarminės dietos — daugiau vartoti lapinių ir nekrakmolingų daržovių, geriau žalios ir baltos spalvų. Daržoves tinka ruošti garuose ar virti sriubas.

valgyti daugiau numesti svorio metabolizmas riebalų nuostolių rezultatai 1 mėn

Taip pat sumažinti baltymingo, saldaus maisto, kruopų vartojimą. Negerti vandens iki ir po valgio Rekomenduojama iki valgio negerti 30 minučių. Ir po valgio pirmą stiklinę vandens išgerti praėjus 40 minučių.

Šitokiu būdu nepažeidžiamas virškinimo organų rūgštingumas ir leidžiama dirbti fermentams, skaidantiems baltymus, riebalus ir angliavandenius. Kruopščiai kramtyti maistą Virškinimo procesas prasideda ne skrandyje, kaip įprasta manyti, o burnoje.

Sekite mus:

Ten maistas smulkinamas ir drėkinamas seilėmis, kuriose yra fermentų ir bakterijų. Ko nevalgyti vakare Jei vakare vartosite pieno produktus varškę, kefyrąkuriuose yra laktozės, gali padėti insulino kiekis, kuris stiprina riebalų kaupimą, ypač pilvo srityje.

Vakare nevalgykite ir saldžių produktų.

Sveiki angliavandeniai, kurie padės numesti svorio Dieta be angliavandenių žada greitus rezultatus, tačiau visai be angliavandenių numesti svorio sveikai nėra įmanoma. Norint sulieknėti reikia suvartoti mažiau kalorijų, bet baltymų, riebalų ir angliavandenių balansas turėtų idealus, kad svorio metimo procesas būtų saugus ir sveikas. Kasdien vartojamuose produktuose turi būti reikalingas kiekis sudėtinių angliavandenių, skaidulų ir vitaminų, kurie suteikia ilgiau trunkantį sotumo jausmą ir apsaugo nuo persivalgymo. Svarbiausia atsiminti, kad tai angliavandeniai tiekia mums energiją. Net baltymų ir riebalų metaboliniai procesai nevyksta be jų.

Jie taip pat stimuliuoja insulino gamybą, o tai tikrai neužtikrina svorio mažėjimo. Čia rekomenduojama išbandyti protarpinį badavimą, kai du kartus per savaitę atsisakoma vieno valgymo, tarkime, vakarienės.

Medžiagų apykaitos sutrikimas – METABOLIZMAS

Vietoj užkandžiavimo Geriau rinktis matės arbatą. Tai galingas natūralus antioksidantas. Arbata padeda sumažinti kūno svorį, nes pagreitina metabolizmą ir riebalų deginimą.

Ši arbata tonizuoja organizmą ne prasčiau nei kava, be to, organizmą ji ne rūgština, o šarmina.