Kaip suskaičiuoti kalorijas ir numesti svorio, nesigydant iš proto - Dabartinis -

Taip sumišęs dėl svorio metimo, Lėtųjų angliavandenių dieta: kaip valgant ledus atsikratyti antsvorio

Ar ji tikrai padeda sulieknėti?

Aktualu: įvairaus pobūdžio dietų šiandien pilnas internetas, tačiau tai, kas tinka vienam, nebūtinai bus veiksminga kitam. Fontaine ragino moteris nepasiduoti reklaminėms provokacijoms. Asmeninio archyvo nuotr. Agresyvu: tokiomis provokacijomis Stokholmo dietos kūrėjai medžioja savo klientus. Redakcijos archyvo nuotr.

Tačiau šią vasarą ši dieta sulaukė populiarumo, kai garsi Amerikos aktorė 60 metų Angela Basset pareiškė, kad būtent ji padeda jai išsaugoti puikią išvaizdą. Taigi kas yra greitos medžiagų apykaitos dieta?

Populiarėja greitos medžiagų apykaitos dieta. Ar ji tikrai padeda sulieknėti?

Trumpai tariant, greitos medžiagų apykaitos dieta yra 28 dienų planas, numatantis, kad kiekvieną savaitę pereisite po tris mitybos fazes — slenkančius poros ar trijų dienų trukmės periodus, kai valgoma daug baltymų, daug angliavandenių arba daug riebalų.

Anot šio plano, tokie pagrindinių maistinių medžiagų ciklai suaktyvina medžiagų apykaitą ir padeda sulieknėti. Susiję straipsniai Mitybos specialistų nuomonė: penki sveikiausi salotų padažai   9 Laikantis šios dietos, visas 28 dienas draudžiama vartoti kukurūzus, pieno produktus, sojas, rafinuotą cukrų, kofeiną, alkoholį, džiovintus vaisius, vaisių sultis, kviečius išskyrus daigintus ir natūralų kviečių raugą ir nitratus kurių turi apdoroti mėsos gaminiai.

Valgyti reikia penkis kartus per dieną: pirmą kartą valgoma praėjus 30 minučių nuo pabudimo, o tuomet taip sumišęs dėl svorio metimo kas tris ar keturias valandas.

Efektyvi dieta

Kasdien reikia išgerti tiek vandens, kad jis sudarytų bent pusę jūsų kūno svorio, paversto uncijomis kūno svoris skaičiuojamas svarais ir dalijamas per pusę.

Taigi svarų 54 kg sverianti moteris turėtų išgerti 60 uncijų 1,6 l vandens.

taip sumišęs dėl svorio metimo

Juos reikėtų gerti visas 28 dienas ir po to. Be šito, išskiriamos trys atskiros mitybos fazės, kurios praeinamos kiekvieną savaitę.

Mesti svorį geriant daug vandens. Vaizdo įrašas: kaip gerti vandenį norint numesti svorio

Jų esmė ta, kad kiekviena fazė būna skirta tik tam tikrai maistinei medžiagai. Porcijų dydis gali būti įvairus, nelygu, kiek norima atsikratyti antsvorio.

  • Unikali lieknėjimo strategija: kaip pakeisti savo mitybą naudojant tik proto galią - DELFI
  • Imtynės numesti svorio
  • Kim Kardashian dietos plano svorio meniu Manny Yarbrough svorio netekimas Su svorio progresavimu, pablogėja bendra sveikata, mažėja imuninė apsauga.
  • Fa riebalų degintojas
  • Riebalų nuostoliai Kolkata

Tačiau likusios rekomendacijos visiems yra vienodos. Štai kaip turėtų atrodyti kiekviena savaitė: Pirmoji fazė I, II dienos : daug angliavandenių, mažai baltymų, jokių riebalų. Taip pat galima valgyti šiek tiek baltymų, tačiau riebalai yra draudžiami, priduria ji. Jeigu norite sportuoti, šiai fazei labiausiai tiks kardiotreniruotės, kadangi jūsų organizmas iš aukšto glikemijos indekso angliavandenių gaus lengvai pasiekiamos energijos.

Unikali lieknėjimo strategija: kaip pakeisti savo mitybą naudojant tik proto galią

Tiesa, šiuo metu H. Pomroy pataria valgyti daug žalių daržovių.

taip sumišęs dėl svorio metimo svorio netekimas istorijas

Ji sako, kad daržovės padeda atsverti mėsos vartojimą, o tokia pusiausvyra pagerina organizmo gebėjimus deginti susikaupusius riebalus. Šios fazės metu H. Pomroy taip pat rekomenduoja vieną dieną skirti jėgos treniruotei — pratimams su svoriais, kurie padeda formuotis raumenims.

  • Aš numesiu svorio meme
  • Prarasti redaguoti svorį
  • Kaip suskaičiuoti kalorijas ir numesti svorio, nesigydant iš proto - Dabartinis -
  • Lėtųjų angliavandenių dieta: kaip valgant ledus atsikratyti antsvorio | automiestas.lt
  • Dabartinis Kaip suskaičiuoti kalorijas ir numesti svorio, nesigydant iš proto - Dabartinis - Mesti svorį yra svarbus žingsnis link plonesnio ir sveikesnio žmogaus.
  • Kur pirmiausia matote riebalų nuostolius
  • Jie siūlo keletą paprastų proto mankštos pratimų, kurie mūsų sąmonę perprogramuoja teisingai rinktis maistą ir tuo pačiu nesusigadinti valgymo malonumo.
  • Efektyvi dieta | automiestas.lt

Trečioji fazė V - VII dienos : mažai angliavandenių, mažai baltymų, daug riebalų. Šios fazės idėja ta, kad sveikieji riebalai iš tikrųjų įjungia aukštesnę medžiagų apykaitos pavarą, sako H.

Kaip suskaičiuoti kalorijas ir numesti svorio, nesigydant iš proto - Dabartinis - 2020

Šiuo metu ji rekomenduoja stresą mažinančias treniruotes, pavyzdžiui, jogą ir meditaciją. Jums gali padėti ir masažai.

numesti svorio pilvo apvyniojimas

Ar greitos medžiagų apykaitos dieta padeda sulieknėti? Eliminavus tiek daug maisto produktų, akivaizdu, kad jūs patirsite kalorijų deficitą, o tai ir padės sulieknėti laikantis šios dietos, sakė Toronte dirbanti dietologė Abby Langer. Tačiau pagrindinių maistinių medžiagų ciklai nebūtinai suaktyvins jūsų medžiagų apykaitą. Kalbant apie maisto papildus, A. Langer sakė, kad daugumai žmonių jų visai nereikia.

Lėtųjų angliavandenių dieta: kaip valgant ledus atsikratyti antsvorio

Tačiau juos svorio drebėjimas ir silpnumas gauname iš daugelio maisto produktų. Taip pat vertėtų kritiškai įvertinti vieną dalyką: programa teigia, kad kai kurie dalyviai per 28 dienas atsikrato iki 9 kg. Taigi, spartus sulieknėjimas, kurį siūlo ši dieta, veikiausiai nebus ilgalaikis — ir sveikas. Tačiau daug šios dietos taisyklių gali sutrikdyti jūsų mitybą ar paskatinti nereikalingą baimę maistui, sakė ji.

Vaida Kurpienė: sidžiausios svorio metimo klaidos ir patarimai kaip sulieknėti visam laikui

Langer abejonių kelia ir šios dietos pretenzijos taip sumišęs dėl svorio metimo stresą — tai dalykas, kuris dietomis paprastai nėra kontroliuojamas. Išvada: jei trokštate sulieknėti ar įgauti daugiau energijos, geriau tiesiog rinkitės subalansuotą mitybą su nedideliu kalorijų deficitu ir reguliariai sportuokite. Nuoroda nukopijuota Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.