Metabolinė kondicionavimas labiausiai efektyvi treniruotė? Apžvalga

Riebalų nuostolių metabolinis kondicionavimas. Ar Metabolinis kondicionavimas yra efektyviausias treniruotes?

Yra daug variantų, kuriuos galite atlikti, įskaitant sudėtinių intervalu treniruotes ir HIIT mokymus. Tabatos mokymas Ramsteino oro bazė "Google" "Tabata" mokymas yra HIIT žudikas, kurio metu 20 sekundžių keičiasi labai intensyvus pratimaspo kurio seka 10 sekundžių, 8 kartus kartojasi per 4 minutes. Intensyvumas kaupiasi palaipsniui, iki galo pasieksite 9 ar 10 lygį pagal suprantamą treniruotės diagramą. Kodėl: nauda apima didesnį medžiagų apykaitą ir po burnos, labai trumpus treniruočių, padidėjusio fitneso ir kondicionavimo bei daugybės veislių. Kas: Išplėstinė, patyrę treniruokliai, kurie nemėgsta skausmo.

Ar Metabolinis kondicionavimas yra efektyviausias treniruotes? Mėgstame sugauti frazes fitneso industrijoje, ypač tokiose, kuriose yra tokių žodžių "deginti" ir "susmulkinti" bei "toną". Neapsaugotas žmogus gali manyti, kad mes visi krūva masochistų, bet smulkinimas, deginimas, skulptūra ir tonizavimas yra būtent tai, ko mes norime iš mūsų treniruočių. Taigi, koks magiškas treniruotes galiausiai suteiks mums tobulą kūną?

Tai nėra ilgas, lėtas kardio, kurį mes išleidome pastaruosius 20 metų, taip pat riebalų nuostolių metabolinis kondicionavimas nėra nuobodūs seni tiesiokiniai stiprumo treniruotės. Taigi, jei taip nėra, tai kas tai? Ir atsakymas yra Tai iš tikrųjų yra abiejų derinys. Šis ypatingas širdies ir stiprumo derinys vadinamas Metabolizuokliu, o jei jūs kada nors girdėjote ar bandėte P90XCrossFit, Insanity arba didelio intensyvumo grandinės mokymustada jūs žinote, apie ką kalbu.

  • Kodėl plaukai greitai ant riebalų antros dienos šaknyse auga, ką daryti? - Uždegimas
  • Lane Norton numesti svorio
  • Nors aš vis Essentials: 5 privalomi daiktai "Homebrewing" geresniam alui Vienas iš didžiausių dalykų, susijusių su "homebrewing" alu, yra tai, kad jums nereikia daug daugiau nei puodo ir poros kibirų, kad pradėtumėte ir padarytumėte puikų ale.
  • 8-raktas riebalų nuostolių grandinės deginti rimtas kalorijas - Sveikata -
  • Nurodymai: " Shadowbox" šildo pečius; sutelkti dėmesį į techniką.
  • Nuostolių nuotraukos operacijos svoris
  • Atkin dietų rekomendatoriai Ar adderall xl sukelia svorio netekimą Nov 23,  · Metabolinis kondicionierius skirta tiek energijos sistemas toje pačioje treniruotės naudojant aukšto intensyvumo, viso kūno judesius, kartu su labai trumpą darbas-to-poilsio santykį.
  • Metabolinis atstatymas, svorio kritimas - automiestas.lt

Yra žmonių, kurie mano, kad riebalų nuostolių metabolinis kondicionavimas apykaitos sutrikimas, arba "MetCon", kaip jį vadina vėsūs žmonės, yra labiausiai laiko naudojamas būdas deginti riebalus ir ištvermę, bet ar tai iš tikrųjų yra? Ir jei taip, ar visa tai, kad intensyvus pratimas mums svorio metimo eilėraščių skatinimas yra naudingas?

Sužinok, kas yra toks puikus, o gal ir ne taip puikus, apie MetCon. Kodėl MetCon gauna rezultatus "MetCon", kaip ir daugelis fitneso žargono, pvz. Jūs neturite iš tiesų naudotis "sąlyga" savo metabolizmą.

Jūsų kūnas metabolizuoja visą laiką ir, jei jis visada sustoja, tai reiškia, kad jūs taip pat sustojote. Tačiau, pasak Greg Glassmano, "CrossFit" įkūrėjo ir vieno iš pirmaujančių aukšto intensyvumo mokymo specialistų, metabolizmo mokymas yra susijęs su "energijos saugojimo ir riebalų nuostolių metabolinis kondicionavimas bet kuriai veiklai" didinimu. Visa tai yra svarbu, ir jo straipsnis yra vertas, o MetCon yra tikrai vienas dalykas: vienas rezultatas.

Žiūrėkite bet kokį "P90X" arba "Insanity" infomercial ir pamatysite šiuos sunkius, blizgančius lieso riebalinio riebalų nuostolių metabolinis kondicionavimas raumenis, apie kuriuos daugelis iš mūsų svajojame. Taigi, kas yra šių rezultatų paslaptis ir ar mes visi galime juos turėti? Tai priklauso nuo to, ko norite ir kiek sunkiai norite dirbti. Geras Tikra "MetCon" paslaptis yra ne tai, ką jūs darote, bet ir apie tai, kaip tai darote, ir jei tai padarysite teisingai, galite: Burn daugiau kalorijų svorio netekimui Padidinkite kalorijas, kurias sudegai po treniruotėstaip pat vadiname " po nudegimo" Išmokyk savo kūną efektyviau naudoti įvairias energijos sistemasįskaitant fosfanų sistemą reikalinga neatidėliotina energijaglikolizę reikalinga vidutinė energija ir aerobinę sistemą reikalinga išplėsta energija.

Nors tai ne visada yra vidutinio treniruoklio prioritetas, tai gali būti milžiniškas sportininkų stilius. Sukurkite stiprią, ištvermę ir tinkamumą beveik bet kuriai veiklai. Konkuruojate lenktynėse, vykstant į karines ar teisėsaugos, sporto, maratono kiemo darbo sesijas ir kt. Taigi, jei jūs galite gauti viską iš "MetCon", kodėl mes visi to darome?

Kodėl plaukai greitai ant riebalų antros dienos šaknyse auga, ką daryti? Uždegimas Net pats stilingas ir modernus stilius atrodys nelygus ir nepatrauklus, jei jis bus naudojamas riebiams plaukams. Kažkas pasisekė - tu gali plauti savo plaukus kartus per savaitę ir tuo pačiu metu netaršyti riebaluotų plaukų. Ir kažkas paveldėjo ar dėl kitų priežasčių gavo pernelyg aktyvų riebalinių liaukų darbą, dėl kurio šukuosenos išvaizda pablogėjo kitą dieną po plovimo.

Pirma, tai sudėtingas būdas naudotis, ir mes dažnai reikia ekspertų instrukcijų, nurodymų ir motyvacijos, kad tai būtų saugu ir veiksminga. Pradžioje treniruoklis ar net vidutinis treniruoklis dažnai pernelyg intensyviai.

riebalų nuostolių metabolinis kondicionavimas svorio netekimas esant 50

Tiesiog paklauskite mano vyro, kiek dienų jis buvo skausmingas, kai jis padarė P90X. Jo atsakymas? Visi jie.

Metabolinis atstatymas, svorio kritimas

Kad tai būtų veiksminga, prieš pradėdami pabandyti, yra keletas dalykų, kuriuos turėtumėte žinoti. Nepaisant puikių rezultatų, kuriuos galite gauti iš šio aukšto lygio pratybų, yra dalykų, kuriuos reikia apsvarstyti prieš investuodami savo laiką ir energiją tokio tipo mokymuose. Pratimai, kurie paprastai apima visą kūną, sudėtiniai judesiaipadeda jums prarasti riebalų ir įgyti raumenį greičiau ir efektyviau nei kardio ar jėgos mokymas vien Daugiau jėgų, galios ir ištvermės. Kadangi vieni treniruočiai taiko visus savo energijos šaltinius, jūs koreguojate kūną kiekviename lygyje.

Aukštas fitneso lygis.

Kodėl plaukai greitai ant riebalų antros dienos šaknyse auga, ką daryti?

Jei galite dirbti tokiu aukšto intensyvumo lygiu, tikriausiai galite įveikti bet kokią kitą veiklą savo kasdieniame gyvenime. Jūs neužlipate ant bėgimo trasos per 45 minutes iki niekur. Išskyrus vieną asmenį, visi, aš žinau, kas bandė "P90X" ar "CrossFit", įgijo puikių rezultatų Didelis sužalojimo laipsnis.

kūnas lieknas tm

Šie treniruotes sukelia nuovargį ir nuovargį, lemia blogą techniką, o bloga technika dažnai sukelia sužeidimus. Tai, kad daugelis pradedančiųjų riebalų nuostolių metabolinis kondicionavimas intensyvumą, kuris jiems gali būti per didelis, taip pat yra pagrindinis sužalojimų veiksnys Sumažėjęs raumenų skausmas.

Nors šios treniruotės programos turėtų apimti pakankamai poilsio dienų, kol jūsų raumenys atsigaus ir sumažins skausmą, daug kartų jie nevyks, todėl jūs išgąsdinsite dieną iš dienos. Po dienos Gali slopinti jūsų imuninę sistemą. Tyrimai parodė, kad labai intensyvus pratimas, ypač be pakankamo atstatymo laiko tarp pratimų ar treniruočių, iš tiesų gali padidinti infekcijų riziką, pavyzdžiui, peršalimą ar virusus. Tai gali būti dėl to, kad streso metu jūsų organizmas gamina streso hormoną, kortizolį, kuris imunitetą slopina kūną.

Didelis nelaimių skaičius. Kai kurie žmonės mėgsta išprovokuoti aukštą fitneso lygį. Kitiems šis pratybų lygis bus tik apgailėtinas.

riebalų nuostolių metabolinis kondicionavimas

Taigi, kas daro "MetCon" treniruotę, o ne kažką kita? Nėra oficialių gairių, Ar galite numesti senus riebalus yra keletas pagrindinių taisyklių nustatant MetCon treniruotes.

MetCon pagrindai Jis nustatytas grandinės formatu. Tai reiškia, kad kiekvieną pratybų atlikite vieną po kito ir pakartokite riebalų nuostolių metabolinis kondicionavimas ar daugiau kartų. Tai paprastai apima nekonkurencingus pratimus.

Dešimt geriausių būdų, kaip numesti kūno riebalus kaip numesti svorio su sjogrens

Tai reiškia pratimus, kurie leidžia vienai raumenų grupei dirbti, kol tvyro kita raumenų grupė. Pavyzdžiui, mažesnio kūno pratybų atlikimas pvz. Jūs dirbate labai didelio intensyvumo sekundžių. Tai reiškia, kad jūs turite būti anaerobinis arba apytiksliai lygyje pagal šį suvokiamą elgesio diagramą darbo rinkinių metu.

Jums reikia sudėtingų pratimų, tokių kaip viso kūno, sudėtinių judesiųdirbdami taip sunkiai, kaip jūs galite per pasirinktą laiką.

Jūsų darbo laiko trukmė priklausys nuo jūsų tikslų: Dėl galiosjūs galite atlikti sprintas 10 sekundžių ir poilsio ilgiau nei minutę.

Laimės indeksas ir Sostų karai 2019 || Laikykitės ten su Andriumi Tapinu || S02E29 (Balandis 2020).

Dėl ištvermės jūs galite padaryti 2 minutes didelio intensyvumo širdies, po to 30 sekundžių poilsio. Riebalų nuostolių atveju galite būti kažkur viduryje - pavyzdžiui, 30 darbo sekundžių, o po to - 10 sekundžių. Jūsų poilsio intervalai yra labai trumpi. Vėlgi, jūsų pasirinktas poilsio intervalas yra pagrįstas jūsų tikslais ir sporto lygiu. Bendra taisyklė yra poilsio tik tol, kol jums reikia kruopščiai stumti kitą pratybą.

kūno liekni patarimai

Tai skiriasi visiems, todėl turėsite praktiškai rasti tinkamą poilsio laiką jūsų kūnui. Jūsų treniruotės trumpos.

Oilevegan Taurieji Augaliniai riebalai tinkantys veganams.

Norint išgauti aukštą intensyvumo lygį, jūs norite išlaikyti treniruotes maždaug minučių. Daugiau nei tai gali pakenkti riebalų nuostolių metabolinis kondicionavimas formai ir energijai. Treniruotę turėtumėte atlikti tik keletą kartų per savaitę. Ši treniruotė yra labai sunku kūno, todėl pabandykite įtraukti mažiau laiko vidutinio sunkumo treniruotės per savaitę - Žemesnio intensyvumo kardio ir reguliariai stiprumo mokymas.

Dirbk iki MetCon mokymų. Šis mokymo lygis nėra skirtas pradedantiesiems. Net jei jūs jau naudojatės, jums vis dar reikia laiko, kad jūsų kūnas veiktų anaerobiškai, jei dar to nepadarėte savo treniruočių metu. Turėtumėte pradėti nuo pagrindinių fitneso, pavyzdžiui, šios treniruotės programos riebalų nuostolių metabolinis kondicionavimas pradedantiesiemsir palaipsniui įtraukti į savo įprastą didesnės intensyvumo treniruotes, pavyzdžiui:.