Metant svorį patariama valgyti šiuos 20 produktų

R svorio metimas. svorio metimas | automiestas.lt

Dabar — kitas labai svarbus žingsnis — tas kalorijas išdalinti baltymams, angliavandeniams ir riebalams.

Nutukimo paplitimas per pastaruosius dešimtmečius Europoje išaugo tris kartus. Kintanti socialinė ir ekonominė aplinka sukėlė gyventojų energijos disbalansą. Sumažėjęs fizinis aktyvumas, padidėjęs didelio kaloringumo maisto ir gėrimų prieinamumas bei pasikeitę maitinimosi įpročiai ir gyvenimo būdas lėmė sergamumo nutukimu didėjimą. Svorio mažinimas antsvorį turintiems ar nutukusiems asmenims turi teigiamą poveikį sveikatai.

Ar teisingai jas paskirstysite lems tai kaip sėkmingai atsikratysite riebalinės masės ir kaip sėkmingai išsaugosite raumeninę. Tiek aš pats, tiek mano klientai vadovaujamės būtent šiomis rekomendacijomis ir rezultatai - nenuginčijami. Neabejokite - gerus rezultatus galite pasiekti ir Jūs! Kaip jau sakiau - pagrindiniai svorio metimo elementai yra: kalorijos, baltymai, angliavandeniai, riebalai, skaidulinės medžiagos, vanduo, vitaminai ir mineralai.

Tai įrodyta daugybę kartų. Istorijos pabaiga. Jėgos treniruotės dar labiau padidina baltymų poreikį, nes Jūsų kūnas turi atnaujinti sporto metu pažeistas raumenines r svorio metimas.

Ar reikia baltymų jei metate svorį be sporto? Taip, nes net jei nesportuojate, Jūsų organizme kasdien miršta ląstelės ir amino rūgštys yra būtinas elementas naujoms ląstelėms susidaryti.

  • Norint sėkmingai išlaikyti svorio metimą
  • Karinė dieta: žadama, kad per savaitę ištirps 4 kg - DELFI Sveikata
  • Efektyvus svorio (antsvorio) metimas
  • Jauna moteris dabar kaip košmarą prisimena laikus, kai svėrė daugiau nei šimtą kilogramų ir sunkiai kopdavo į butą ketvirtajame aukšte.
  • Metant svorį patariama valgyti šiuos 20 produktų - LRT
  • Ar galite numesti svorio, jei sergate?
  • Svorio metimas netoliese
  • Deginti riebalų aljansą

Kiek reikia baltymų? Klausimas labai sudėtingas, nes kiekvienam kiekis skiriasi dėl įvairių priežąsčių: suvartojamų angliavandenių kiekio, amžiaus, lyties, fizinės veiklos intensyvumo, dabartinio kūno lieknumo, kalorijų deficito dydžio ir t. Jau dešimtmečius fitneso pasaulyje yra naudojamas skaičius 2.

Efektyvus svorio (antsvorio) metimas

Metant svorį rekomenduojamas intervalas yra 2. Kaip apskaičiuoti liesą raumeninę masę? Tam reikia žinoti savo kūno riebalinę masę. Puslapio apačioje yra pavyzdžiai pagal kuriuos pasirinkite savo kūno tipą geriausiai atitinkantį pavyzdį su riebaline mase.

Toliau liesą raumeninę masę apskaičiuoti lengva. Pirmiausia turite iš 1 atimti savo riebalinę masę procentais.

r svorio metimas 5 savaites numesti svorio

Todėl: 1 — 0. Čia skaičius 1 visiems vienodas, jis nekinta, dėl jo nesijaudinkite.

9 svarbūs žingsniai norintiems sulieknėti - DELFI Gyvenimas

Toliau viskas dar paprasčiau: 0. Formulėje 95 yra mano kūno svoris kilogramais. Taigi mano liesa raumeninė masė yra apie Kai jau turite savo liesą raumeninę masę, viską apskaičiuoti labai lengva. Kaip jau sakiau - metant svorį rekomenduojamas baltymų intervalas yra 2.

Kuo esate liesesnis, tuo turėtumėte būti arčiau 3. Taigi, mano atveju, aš savo liesą raumeninę masę dauginčiau iš 3. Štai, aš turiu suvartoti gr baltymų kasdien. Numesti svorio per 1 savaitę gėrimo pilnai pakaks apsaugoti raumeninę masę nuo jos galimo praradimo.

Verta paskaityti

Kiek suvartoti baltymų jei nusprendėte mesti svorį be jėgos treniruočių? Tyrimai rodo, kad 1. Baltymų rekomendacijos daugiau mažiau yra vienodos tiek vyrams, tiek moterims. Sveikieji riebalai, r svorio metimas randate pieno produktuose, avokaduose, sėklose, riešutuose ir t. Čia mes kalbame apie paprastą šaukštą riebalų per dieną. Net ir omega — 3 kasdien Jums pilnai pakanka 1-o gramo tablečių.

Tai labai nedaug.

Visgi yra kur kas svarbesnė priežąstis valgyti kiek daugiau riebalų nei tiek. Priežąstis yra psichologinė.

Maisto pasirinkimas yra labai ribotas. Tą bloguoju patyrė žmonės dar aisiais metais kai super r svorio metimas riebalų turinčios dietos buvo populiarios.

Žmonės tiesiog nesugebėjo šios mitybos laikytis ilgai. Negana to, valgant labai mažai riebalų žmonės nuolat jačiasi alkani. Dar naudinga ir tai, kad valgant vidutinį kiekį riebalų, tyrimai rodo, kraujo gliukozė būna stabilesnė.

  • 7 naujienos svorio metimas
  • svorio metimas | automiestas.lt

Taigi riebalų rekomendacija metant svorį yra 0. Pabrėžiu, kad kūno kilogramui, o ne 1-am kūno liesos raumeninės masės kilogramui. Vyrams rekomenduoju 0. Moterims rekomenduoju 0. Jeigu esate tokia, kuri labiau mėgsta angliavandenius, o ne riebalus, tuomet galite vartoti 0.

Jeigu kaip tik labiau mėgstate riebalus, tada galite vartoti net apie 1.

Nuorodos kopijavimas

Yra mažiausiai 20 tyrimų, kurie sako, kad mažai angliavandenių Jums padės greičiau numesti svorį. Tačiau su visais šiais tyrimais yra viena bendra problema — baltymai. Visuose tyrimuose grupė, valganti mažai angliavandenių valgo daugiau baltymų, o grupė, kuri valgo daugiau angliavandenių, valgo mažiau baltymų. Jau vien tai turėtų sukelti klausimų, nes jau procentų įrodyta, kad mityba su daugiau baltymų padeda greičiau mesti svorį nepriklausomai nuo kitų maisto medžiagų.

Taigi visos šios studijos, iš esmės, tiria daug r svorio metimas ir mažai r svorio metimas prieš mažai baltymų ir daug angliavandenių. Tačiau mes norėtume matyti daug baltymų ir daug angliavandenių prieš daug baltymų ir mažai angliavandenių su vienodu kalorijų deficitu. Tiesą pasakius, tokių tyrimų yra.

Ką jie rado?

Karinė dieta: žadama, kad per savaitę ištirps 4 kg

Vartoti bent jau vidutinišką kiekį angliavandenių rekomenduojama nes: angliavandeniai padeda apsisaugoti nuo raumeninės masės praradimo kai esate kalorijų deficite, padeda išlaikyti žemą kortizolio streso hormono lygį, padeda išlaikyti normalų testosterono lygį, padeda išlaikyti raumenų jėgą, padeda greičiau atsigauti po treniruočių, pageriną baltymo sintezę.

Kiek valgyti angliavandenių?

r svorio metimas

Kadangi jau esame r svorio metimas kiek mums reikia suvartoti baltymų ir riebalų, apskaičiuoti angliavandenius labai paprasta. Jau sakiau, kad 1 gr baltymų turi 4 kalorijas, 1 gr angliavandenių — 4 kalorijas, o 1 gr riebalų — 9.

lieknėjimo tunikos didžiausias svorio netekimas per 2 mėnesius

Taigi aš apskaičiavau, kad man reikia suvartoti kasdien po gr baltymų ir 57 gr riebalų. Prieš tai apskaičiavome, kad numesti svoriui man kasdien reikia suvartoti kalorijas.

Metant svorį patariama valgyti šiuos 20 produktų

Taigi iš šio skaičiaus man teliko atimti baltymų bei riebalų kalorijas ir gausiu kalorijų skaičių skirtą angliavandeniams. Kai žinome, kad 1 gr angliavandenių turi 4 kalorijas, mums tereikia kalorijas padalinti iš 4 ir gausime angliavandenių skaičių.

Išmokome apskaičiuoti makrolelementus sveikam svorio metimui.