Tiesa apie masės auginimą

Praranda daugiausiai riebalų per 3 savaites. Per 4 savaites mergina numetė beveik 20 kg: kaip atrodo dienos valgiaraštis - DELFI Sveikata

6 daug riebalų turintys produktai, kurie yra sveiki ir naudingi grožiui | Žmonėautomiestas.lt

Nustokite spėlioti — pradėkite mesti nereikalimgą svorį Pirmasis žingsnis — vieną savaitę analizuokite viską, ką valgote ir geriate. Šią savaitę valgykite įprastai. Nesistenkite pakeisti mitybos ar susilaikyti nuo valgymo. Išanalizuokite viską, ką valgėte ir gėrėte šią savaitę. Jokių išimčių.

Per 4 savaites mergina numetė beveik 20 kg: kaip atrodo dienos valgiaraštis

Taip pat užsirašinėkite kiekį. Pilna lėkštė mėsainių.

Pabaigoje savaitės ateina metas skaičiavimams. Einate į vieną iš daugelių puslapių, kuriuose galite apskaičiuoti, kiek kalorijų ir baltymų suvartojate per dieną. Tai taip pat praranda daugiausiai riebalų per 3 savaites sužinoti, kokį kiekį angliavandenių ir riebalų turėsite suvartoti jau besilaikydami mitybos plano.

Nežiūrint į augantį populiarumą, moksliškai pagrįstų rekomendacijų šiam sportui trūksta. Šios apžvalgos tikslas yra pateikti moksliškai pagrįstas rekomendacijas. Galbūt praktikams, sportininkams ir treneriams, ši apžvalga bus naudinga  rengiantis varžyboms. Šio periodo metu stengiamasi sumažinti riebalinę kūno masę ir išlaikyti liesą raumeninę masę. Periodo  trukmė mėn.

Kai viską padarysite, galėsite pereiti prie antrojo žingsnio. Antrasis žingsnis — apskaičiuokite dienos vidurkius Turėdami savaitinius kalorijų ir baltymų kiekius, padalinkite juos iš septynių — taip sužinosite dienos vidurkius. Šie vidurkiai bus naudojami kaip pradiniai taškai.

Taigi, jeigu jūs praeitą savaitę suvartojote 25 tūkst. Turite suprasti, kada ir kaip valgote.

praranda daugiausiai riebalų per 3 savaites hwayobi svorio netekimas

Žinodami tai, lengvai sudarysite mitybos planą pagal įprastus valgymo įpročius. Taigi, pridėkite kalorijų ir baltymų skaičių kiekvienam paros laiko tarpui.

praranda daugiausiai riebalų per 3 savaites

Turėtų atrodyti taip: Nuo 7 iki 8 ryto - suvartota kalorijų ir 50 gramų baltymų per savaitę tomis valandomis. Nuo 8 iki 9 ryto - suvartota  kalorijų ir 20 gramų baltymų per savaitę tomis valandomis. Nuo 9 iki 10 ryto - suvartota  kalorijų ir 50 gramų baltymų per savaitę tomis valandomis.

45 metai kaip mesti svorį

Nuo 10 iki 11 ryto -  kalorijų ir 15 gramų baltymų per savaitę tomis valandomis. Nuo 11 iki pietų - kalorijų ir gramų baltymų per savaitę tomis valandomis. Šis planas padės pamatyti ir pataisyti jūsų mitybą. Daug geriau prisitaikyti prie savo mitybos įpročių nei bandyti taikytis prie kito žmogaus valgymo plano.

Ketvirtasis žingsnis — nustatykite pradžios taškus Kalorijos. Sumažinkite suvartojamų kalorijų per dieną skaičių ais. Tai jūsų mitybos plano pradžios taškas.

El.parduotuvė

Pirmiausia, ką padarysite ryte, užlipkite ant svarstyklių nusišlapinę. Pasisverkite kiekvieną savaitės dieną. Nekreipkite yra kasdienius svyravimus. Geriau stebėkite, kaip keičiasi jūsų svoris per šias septynias dienas.

Jeigu svoris nekrinta, sumažinkite suvartojamų kalorijų per dieną skaičių dar ais ir sekite svarstyklių rodmenis dar vieną savaitę. Jei svoris pradėjo kristi, turėtumėte suprasti, jog tai jūsų plano pradžios taškas.

Visų geidžiamas kolagenas: kur jo rasti?

Jei ne, mažinkite kalorijų per dieną skaičių dar ais, kol svoris pradės kristi. Reikia nustatyti minimalų baltymų kiekį parai. Tinkamas baltymų kiekis, deginant riebalus, padės maksimaliai išlaikyti lieknėjimo technologija masę.

Patarimas: Vyrams — suvartokite bent gramų baltymų per dieną Moterims — suvartokite bent gramų baltymų per dieną Visa kita užpildykite normaliu angliavandenių ir riebalų kiekiu.

praranda daugiausiai riebalų per 3 savaites

Tiesiog reikia valgyti sveiką maistą ir nebijoti sveiko riebalų kiekio. Juk norite balansuotos mitybos. Penktasis žingsnis — pridėkite kardio Dabar, kai jau mitybos planas pradėtas, laikas daryti kardio.

Tiesa apie masės auginimą 4. Norint priaugti raumenų, jūs turite valgyti, tiesa?

Siūloma kartai per savaitę, po minučių. Neskubėkite su kardio ir neapsigyvenkite sporto salėje.

Tiesa apie masės auginimą

Jis pats degina truputį riebalų. Kol kas per savaitę nedaryk daugiau kartus.

  • Kaip numesti riebalus per 8 savaites
  • Geriausias riebalus deginantis peptidas

Jeigu riebalų degimas sustos, pridėkite dar vieną treniruotę ir t. Kokios rūšies kardio turėtumėte daryti? DIIT angl. HIIT — high-intensity interval training  ar pastovaus tempo kardio? Ryte ar po treniruotės?

Vaikščiojimas, laiptai ar dar kas kito? Tiesa pasakius, nesvarbu. Pasirinkite ką nors ir darykite tada, kada turite daugiausiai jėgų. Šeštasis žingsnis — laukite dvi savaites, tada pakoreguokite Nusprendę dėl kardio, palaukite dvi savaites. Tikslas — numesti maždaug kilogramą per savaitę.

Kaip susikurti mitybos planą, kuris padėtų deginti riebalus

Tai gana optimalus skaičius taip treniruojantis ir maitinantis. Greičiau metant svorį, rizikuojate prarasti liesą raumenų masę.

  • Papildai sportui ir viskas apie mitybą bei treniruotes- automiestas.lt
  • Kaip numesti svorio? kg per 15 min dėka šio triuko - automiestas.lt

Rezultatas: gal ir sulieknėsite, bet vis vien būsite silpnas. Jei po dviejų savaičių nenumetėte svorio, sumažinkite suvartojamų kalorijų per dieną skaičių ais ir dvi papildomas savaites stebėkite savo svorį.

Jeigu svoris vis dar nekrenta, pakartokite šį procesą. Vos tik svoris pradės kristi, tęskite tiek ilgai, kiek tik galite. Nieko nekeiskite.

Tęskite su ta pačia mityba ir kardio, kol viskas pradės stoti.

praranda daugiausiai riebalų per 3 savaites kaip numesti svorio nuo 52 kg

Septintasis žingsnis — kaip neužsistovėti vietoje Jeigu dvi savaites stovite vietoje, turite kažko imtis. Siūloma pasirinkti vieną iš šių būdų.

Kaip numesti svorio? -10kg per 15 min dėka šio triuko.

Pertrauka nuo dietos — pasiimkite laisvą savaitę. Kalorijų kiekį per dieną padidinkite ais ir nedarykite kardio. Praranda daugiausiai riebalų per 3 savaites bus fizinio ir protinio poilsio savaitė. Kitą savaitę grįžkite prie mitybos plano ir kardio. Kalorijų sumažinimas — sumažinkite per dieną suvartojamą kalorijų kiekį tų ir dvi savaites stebėkite svorio kitimą. Papildomas kardio — pridėkite papildomas penkias minutes prie kardio treniruotės. Po dviejų savaičių pasisverkite, turėtų matytis pokyčiai.

Kai procesas pradeda stoti, nepanikuokite ir išlikite ramūs. Tęskite viską. Nuolat darykite mažus pakeitimus, kol svorio kritimas grįš prie normalaus tempo.

6 daug riebalų turintys produktai, kurie yra sveiki ir naudingi grožiui

Išvados Kūno dailinimas — menas. Nors ir visa tai padės išlaikyti raumenų masę metant svorį, nieko nėra tobulo. Dažnai kultūristams prireikia metų, kad suprastų, kaip iš tikrųjų metamas svoris. Tikėtina, kad pirmą kartą bandant jums nepavyks. Įsisavinkite viską — galėsite pritaikyti šias žinias bandydami iš naujo.