Kaip numesti svorio nuo rankų?

Pakeisti savo gyvenimo svorio metimas, Norite pakeisti gyvenimo būdą ir numesti svorio? štai 10 patarimų

Treneris A.

Kaip aš galiu motyvuoti save numesti svorio- Kaip aš galiu motyvuoti save numesti svorio

Tokie rezultatai įmanomi, ir profesionalūs sportininkai irgi pasiruošia varžyboms per 3 mėnesius, tačiau jie yra profesionalai ir imasi visų priemonių, kad tą tikslą pasiektų. Kai paprastas žmogus imasi tų pačių priemonių, jis gali sau stipriai pakenkti, nes nemoka tinkamai iš to rezultato išeiti, grįžti į normalų režimą.

Iš pradžių gali to nesijusti, bet vėliau pasekmės neišvengiamos: skydliaukės, hormonų, menstruacijų, miego sutrikimai, mažakraujystė, galvos skausmai, silpnumas, apatija ir t.

Visa tai gali atsirasti po trijų mėnesių nepakankamos mitybos. Mažai kas apie tai kalba, tačiau dauguma merginų, sudalyvavusių bikini varžybose, vėliau gydosi bandydamos susigrąžinti mėnesines.

Absurdiška, tačiau visos jos ištisus metus kelia nuotraukas tik iš varžybų ir slepia, kad po jų priauga 10 ar net daugiau kilogramų.

pakeisti savo gyvenimo svorio metimas

Vyrai kartais tampa nedarbingi, nevaisingi. Greitai numetęs svorio žmogus galbūt atrodo puikiai būtent tuo metu, kai pasiekė savo tikslą, kaip ir tas, kuris užlipo ant scenos, tačiau kaip atrodys, kai grįš į įprastą savo gyvenimą, sumažins treniruočių skaičių, pradės valgyti įprastą maistą ar tiesiog šiek tiek daugiau? Deja, tų nuotraukų niekas nedomonstruoja, o patirtis rodo, kad dažniausiai vaizdelis būna labai liūdnas.

Todėl turėtume saves paklausti, ar norime greitų rezultatų tai dienai ir vėliau turėti didesnę tikimybę grįžti prie savo ankstesnio antsvorio, ir galimai su kaupu? Galbūt geriau lėtai, tikslingai mesti svorį per 4—6—10 mėnesių, paverčiant savo gyvenimo būdą pastovumu ir taip vėliau sugebėti išlaikyti tą pasiektą rezultatą ilgus metus?

Spėju, daugelis norėtų antrojo varianto, ypač jei vertina savo sveikatą. Ir teisingai daro, nes nekenkiant sveikatai tai realiai ir yra neįmanoma. Jeigu žmogus sveria 80 kg, tai jis turėtų numesti g per savaitę. Tačiau pakeisti savo gyvenimo svorio metimas matome, kaip moteris, sverdama 80 kg, numeta 20 kg per kelis mėnesius, tai retai būna sveiki ir ilgalaikiai rezultatai. Ar teko matyti, kaip po kelių treniruočių mėnesių vyrukas stovi su išsipūtusiais raumenims, lyg būtų sportavęs ištisus metus?

Stebuklinga programa ar dieta tokių rezultatų nesuteiks. Sportuojant natūraliai reikia įdėti daug darbo ir kantrybės dėl rezultatų, kokius turi lipantys ant kūno rengybos varžybų scenos.

Category: DEFAULT

Aš suprantu, kad daugelis imasi lengvesnio kelio naudodami dopingą, bet meluoja, kad tai pasiekta su vištienos krūtinėle ir ryžiais, nutyli pagrindinį meniu. Tai kiekvieno pasirinkimo laisvė, tiesiog treneriams reikia turėti savigarbos neklaidinti jaunimo, kuris į visa tai žiūri labai patikliai. Mūsų fiziologija yra tokia, kad raumuo auga labai negreitai.

Jeigu vaikinas pradėjo sportuoti ir niekada to nedarė iki šiol, jis gali priaugti iki 10 kg raumens per pirmus metus, jeigu reguliariai sportuoja pagal tikslingą programą ir valgo labai gerai ištisus metus.

Antri metai bus jau tik 5 kg ir toliau kasmet tas prieaugis kris iki 2—3 kg raumens per metus. Visi atėję iš pradžių nori sportuoti kiek įmanoma daugiau, greičiau ir ilgiau.

Neduoda sau pailsėti, tinkamai atsistatyti, per daug laiko praleidžia ant kardiotreniruoklių. Dėl to kūnas pervargsta, centrinė pakeisti savo gyvenimo svorio metimas sistema nusilpsta, ir žmogus tampa apatiškas, organizme gaminasi daug streso hormono kortizolio, kuris labiau degina raumenį, nei augina. Tada atrodo, kad daug darai, o rezultato nėra. Bet kokios, o ypač sveikos mitybos, kurią propaguoju aš, tikslas yra numesti svorio lėčiau, valgant kiek įmanoma daugiau ir įdedant kuo mažiau darbo.

pakeisti savo gyvenimo svorio metimas

Ką tai reiškia? Jeigu jūs nusistatėte, kad sportuosite su svoriais triskart salėje, o kardiopratimus atliksite tik 15 min.

Posts navigation

Tada žinote, kad jums palaikyti svoriui reikia atitinkamo kalorijų skaičiaus, jį sumažinate kalorijų ir taip maitinatės tol, kol svoris krenta. Jeigu svoris nustojo kristi, jūs galite dar pamažinti kalorijų skaičių arba padidinti kardiotreniruotę iki 25 min. Tokiu būdų jūs visuomet turite rezervą ir taškus, nuo kurių galite atsispirti.

Deja, daugelis pradėję svorio metimą ar auginimą imasi visų maksimalių darbų iš karto: valgo kuo mažiau, sportuoja kuo daugiau.

Nuorodos kopijavimas

Taip, rezultatas bus greitas, bet kas po to? Kur toliau pasispausti, kai tam nėra erdvės? Todėl visada sakau: jeigu rūpi sveikata ir ilgalaikiai rezultatai, tai reikia viską daryti be fanatizmo.

  • Iššūkis su Jolanta Leonavičiūte: kaip galima pakeisti savo kūną per tris mėnesius - DELFI Gyvenimas
  • Kad numestumėte svorio, jūsų gaunamos energijos kiekis turi būti mažesnis už išnaudojamąjį energijos kiekį.
  • Svarbiausi dalykai metant svorį - DELFI Gyvenimas
  • Riebalus deginantis lieknėjimo gelis
  • Kaip sukurti valios jėgą norint numesti svorio
  • Kada galiu pamatyti svorio metimo rezultatus
  • Kaip numesti svorio nuo rankų?

Užauginote svorį per daug metų, tai nenorėkite jo numesti per mėnesį. Pavyzdžiui, stebiuosi, kad dar yra žmonių, kurie tiki, jog einant į saunas, pirtis, dedant plėvelę ant pilvo ar tik darant kardiopratimus galima greičiau numesti svorio. Na, svorio tai numes, tačiau tik vandens ir raumens pavidalu, tik, deja, ne riebalų.

0 Comments

Visos išvardytos priemonės neveikia, nebent tikslingos kardiotreniruotės, kurios gerina širdies veiklą ir degina kartu riebalus ir raumenis.

Visų pirma, pradėjus sportuoti nereikia nieko, tik gero mitybos ir sporto plano. Papildai reikalingi tik jeigu kažko konkrečiai trūksta. Taip, galite įsigyti baltymų, kurie palengvins ar paskanins daugelį patiekalų, tačiau visi kiti papildai yra didelis placebas, kol nepraėjo tam tikras laikas spotuojant. Pagrindinis toks nereikalingas papildas tai yra L-carnitinas ir riebalų degintojai.

kaip turėčiau vartoti riebalų degintojus numesti svorio ir coliais per 2 savaites

Kiek svorio galite numesti Jums reikia numesti 10 ar 20 kg, tai šie papildai nieko nepadės, o jei ir šiek tiek padės, tai jūs to nepamatysite. Deja, turiu nuvilti. Labai daug žmonių, tikėdami, kad viską moka, padaro be galo daug klaidų, dėl kurių jų tikslas atitolsta metų metus.

  • Riebalų nuostoliai Kolkata
  • Kaip prarasti skysčių svorį
  • Svorio metimo technologijos
  • Sveiki užkandžiai, kuriais tikrai gali mėgautis net metantys svorį   13 — Į ką tu pati atsižvelgi treniruodama moteris?

Tinkama pradžia sudėlios jūsų pagrindus ir žinias taip, kad vėliau galėsite ir be specialisto pagalbos tęsti tobulėjimą. Jeigu specialisto programos netinka, ieškokite, kur geriau. Sudarius tinkamą mitybos planą, jau pirmą savaitę būna akivaizdžių sveikatos pokyčių.

Moteris per metus atsikratė 38 kg: šios taisyklės buvo jos sėkmės priežastis

Vėliau pagerėja miegas, atsiranda daugiau energijos, kurią galima skirti sportinei veiklai. Apskritai labai svarbu, kad mityba būtų įvairi: nebijokite gerųjų riebalų, baltymų, stenkitės gauti visų reikiamų mikroelementų. Ir šalia sveikos mitybos palaipsniui stiprinkite kūną sportuodami. Treniruotėse akcentuokite pratimus su savo kūno svoriu, pasipriešinimu ar svarmenimis, o kardiopratimus rinkitės tik širdies veiklai gerinti.