Pamirškite dietas: raktas į lieknėjimą - medžiagų apykaitos spartinimas

Padidėja jūsų medžiagų apykaitos greitis

Lėta medžiagų apykaita?

Akmenu trupintuvas/sijotuvas McClockey 40T iTV laida. Žiauninis trupintuvas.

Medžiagų apykaita nusako, kaip greitai jūsų organizmas sudegina kalorijas. Medžiagų apykaitos greitis įprastai nustatomas esant ramybės būsenai, praėjus keletui valandų po valgio. Priklausomai nuo to, kaip greitai jūsų kūnas sudegina suvartotas kalorijas, reikia pasirinkti, kiek daug ir kaip dažnai turite valgyti, jei norite sulieknėti.

  1. Asda numesti svorio
  2. Išsitraukite iš stalčių akinius
  3. Pašalinti riebalų perteklių
  4. Honkongas svorio netekimas
  5. Tačiau didžiausias siurprizas man buvo tai, kad šiuo laimės kūdikiu kolegos laiko mane, www.
  6. Patarimai 4 svorio metimas

Štai 6 būdai, kaip pagreitinti savo medžiagų apykaitą: 1. Vartokite mažiau angliavandenių Dauguma žmonių maždaug 55 proc.

padidėja jūsų medžiagų apykaitos greitis

Jei per dieną suvartojate kcal, angliavandeniai sudaro apie — g, tačiau šis kiekis yra per didelis, jei norite sulieknėti. Net ir sumažinus dienos kalorijų normą iki55 proc.

padidėja jūsų medžiagų apykaitos greitis kodėl negaliu numesti svorio perimenopauzė

Tuo tarpu tyrimai rodo, kad norint pagreitinti medžiagų apykaitą, kasdien suvartojamų angliavandenių kiekis turi sudaryti ne daugiau nei 10—20 proc. Tad jei suvartojate kcal, angliavandeniai turi sudaryti 50— g, jei kcal — angliavandeniai turi neviršyti 30—60 g per dieną.

lieknėjimo vadovas

Vien tik sumažinus angliavandenių kiekį, per savaitę galima atsikratyti g, o tai sudaro net 5,8 kg per metus. Atlikite jėgos pratimus Aerobika, bėgimas, važiavimas dviračiu ar kitos intensyvios treniruotės yra naudingos sveikatai, gerina nuotaiką, kontroliuoja cukraus kiekį organizme ir padeda išlaikyti norimą kūno svorį.

Paieškos forma

Tuo tarpu jėgos pratimai didina raumeninės masės kiekį. Jei 9 kg riebalų paversite raumenimis, per dieną sudeginsite 80 kcal daugiau. Pradėkite nuo atsispaudimų ar prisitraukimų. Taip pat puikiai tinka ir jogos arba pilateso treniruotės.

  • Svorio netekimas mhr
  • 12 būdų, kaip paspartinti medžiagų apykaitą - DELFI Gyvenimas
  • Prarasti riebalus 1 savaitę
  • Kaip žinia, papildai sportui gali padėti jums deginti riebalus, auginti raumenis, ir pasiekti savo tikslų, belieka iš gausybės šiuo metu rinkoje esančių papildų išsirinkti tinkamus.

Žemas testosterono lygis Vyrai kalorijas degina kur kas greičiau ir paprasčiau, o šį pranašumą daugiausia lemia testosteronas. Vyrų organizme jo yra 10—20 kartų daugiau nei moterų, o šis hormonas būtinas raumenims.

Pamirškite dietas: raktas į lieknėjimą - medžiagų apykaitos spartinimas

Pradėjus sportuoti testosterono kiekis padidėja, nes riebalai jį verčia estrogenu. Sportuokite intensyviau Didelio intensyvumo treniruotės padeda greičiau deginti kalorijas, be to, po tokios treniruotės organizmas dar kurį laiką padidėja jūsų medžiagų apykaitos greitis kalorijas, nors jūsų treniruotė jau būna baigta.

padidėja jūsų medžiagų apykaitos greitis svorio metimas per 3 mėnesių sėkmės istorijas

Vartokite glutaminą Tai aminorūgštis, kuri palaiko augimo hormono lygį, ji būtina raumenų augimui. Sportuojant glutamino kiekis gali sumažėti, todėl pravartu vartoti jo papildus.

Kad medžiagų apykaita būtų greita

Be to, glutaminas naudingas ir virškinimo sistemai. Gerkite žaliąją arbatą arba kavą Kofeinas, vartojant jį saikingai, yra naudingas, o kava ir žalioji arbata — puikus kofeino ir antioksidantų šaltinis.

Levi lieknėja tiesiai cm punk svorio

EGCG — antioksidantas, esantis žalioje arbatoje. Jis padeda deginti riebalus. Per dieną rekomenduojama išgerti 3—4 žaliosios arbatos arba 1—2 puodelius kavos. Rodyti komentarus.