Sporto trenerio konsultacija. Kodėl nebekrenta svoris? | automiestas.lt

Numesti svorio laikotarpis sustoja, Nepavyksta numesti svorio? Ekspertė atskleidė 5 klaidas

Gydytojų giriamas obuolys: užkirs kelią įvairioms ligoms, tačiau reikia žinoti, kada sustoti   29 LRT televizijos laidos "Klauskite daktaro" vedėjas daktaras Alvydas Unikauskas sako, kad alkanas organizmas riebalus pradeda deginti greičiau, todėl jis pataria valgymus retinti — atsisakyti pusryčių arba vakarienės.

Sportas: nuo 6 savaitės, po 3 kartus. Nuo 9 savaitės, pratimai raumenims.

Gydytojas pastebi, kad daugybė mokslinių tyrimų rodo, jog valgymų retinimas yra svorio prarasti mama, tačiau ilgesnį laiką badauti specialistas nesiūlo. Mūsų organizmas, pasak profesoriaus, atsargas degina tam tikra tvarka — iš pradžių — alkoholį, tada — baltymus, po to — angliavandenius ir tik pabaigoje riebalus.

Nepavyksta numesti svorio? Ekspertė atskleidė 5 klaidas

Jei pradedame valgyti anksti ryte — tada, kai dar yra deginami riebala i, iš karto nustojame juos deginti, nes tada imamos deginti maistinės medžiagos, kurios tik ką pateko į mūsų kraują.

Artėjant pietums, maistinės medžiagos kraujyje pamažu senka ir organizmas vėl priartėja prie riebalų deginimo, bet vėl sėdam prie stalo. Taip mūsų organizmas dažniausiai net nepradeda deginti riebalų.

  1. Klientų pasiekimai - Motyvuoti atletai
  2. 4 klaidos, kurias daro metantys svorį. Kai kas tikrai nustebins
  3. Patikimiausia svorį mesti pamažu, kontroliuojant dielotogui.
  4. Metant svorį patariama valgyti šiuos 20 produktų - LRT

Viskas kartojasi vakare, jei valgome vakarienę. Taip būdami pastovaus valgymo būsenoje nesudeginame riebalų, todėl svoris nekrenta. Pilvo riebalai ©  Shutterstock Kompleksinis požiūris į svorio metimą Kaunietė Renata Jeskutėlė, per dešimt mėnesių numetusi dvidešimt aštuonis kilogramus, sako, kad keisti mitybos įpročius numesti svorio laikotarpis sustoja dėl didelio nuovargio.

Metant svorį patariama valgyti šiuos 20 produktų

Į jos rankas pateko M. Vakare vėliausiai ji valgo 18 val. Jeskutėlė teigia, kad vos pakeitusi mitybos įpročius kurį laiką vėlai vakarais labai norėjo užkąsti, tačiau po poros savaičių organizmas prie tokio režimo priprato. Be to, ir vaikščioti tapo lengviau, daugiau kilometrų per dieną nukulniuoju.

Sporto trenerio konsultacija. Kodėl nebekrenta svoris?

Nors tarp valgymų daro 14 valandų pertrauką, sulaukusi savo valgymo laiko į burną deda viską iš eilės, nesirinkdama produktų. Svorio jai nepavyksta numesti.

svorio stovyklos vadodara h2 svorio metimas

Per devynis mėnesius moteriai pavyko numesti 17 kilogramų. Kaip pati sako, be jokio sporto ir didelių pastangų.

Suprantu, kad kievienas organizmas i ja reaguoja skirtingai, taciau noriu pasidziaugti savo pasiektais rezultatais Niekada neturejau didelio antsvorio problemu, tiesiog del bendros geresnes savijautos norejau numesti kg. Kaitalioju 5 baltymu dienas su 5 baltymu su darzovemis. Geriu vandens iki 2 litru, taciau nesportuoju. Valgau mano manymu nemazai, taciau laikausi grieztai produktu, kurie yra leistini.

Visgi natūropatinės mitybos specialistė Tautvilė Šliažaitė sako, kad pavalgyti daugeliui numesti svorio laikotarpis sustoja ne vėliau nei likus trims valandoms iki miego.

Apie protarpinį badavimą S. Po kiek laiko moteris pajuto, jog vakarienės jai visai nesinori ir valgo tik iš įpratimo.

Kodėl niekaip nepavyksta numesti svorio? Tai klausimas, kurį sau užduoda daugelis norinčiųjų sulieknėti.

Remdamasi sava patirtimi ir kitoms moterims gali patarti nevarstyti šaldytuvo kas valandą. Tinka ne visiems T.

numesti svorio laikotarpis sustoja

Šliažaitė sako, kad protarpinis badavimas, nors pakankamai naujas metodas, jau yra atlikta nemažai tyrimų jį taikant. Tačiau specialistė nepataria protarpinio badavimo tiems žmonėms, kurie neturi gero santykio su maistu, t.

Tiems, kurie tokių problemų neturi, ji pataria keletą kartų per savaitę naudoti numesti svorio laikotarpis sustoja badavimą.

Klientų pasiekimai

Geriausia taip maitintis — darbo dienomis. Nevalgymo laikas turėtų būti apie 16 val.

Kaip paaugliui numesti svorio

Be to, nelėtinantis medžiagų apykaitos. Tyrimai prieštaringi VUL Santaros klinikų gydytoja dietologė Evelina Cikanavičiūtė teigia, kad šiuo metu nėra atliktų jokių kokybiškų ilgalaikių mokslinių tyrimų su žmonėmis, kurie įrodytų protarpinio badavimo naudą gydant nutukimą arba siekiant apsisaugoti nuo jo.

KLAUSIMAI-ATSAKYMAI

Gydytojos dietologės teigimu nėra žinoma, ar šis ilgalaikis protarpinis badavimas yra saugus ir nepavojingas sveikatai, todėl ji galvoja, kad joks mokslinę literatūrą skaitantis ir visapusiškai ją nagrinėjantis bei ja besivadovaujantis gydytojas kol kas dėl tyrimų ir išvadų trūkumo šio metodo negalėtų skirti kaip lėtinių ligų ir nutukimo gydymo ar prevencijos priemonės. Evelina Cikanavičiūtė © Roberto Pledo nuotr.

retinolio kūno plonas koncentratas clarena

Paklausta, kaip toks mitybos pasirinkimas, kai atsisakoma pusryčių arba vakarienės, veikia mūsų organizmą, E. Cikanavičiūtė sako, kad tyrimų rezultatai, kuriuose nagrinėjama pusryčių ar vakarienės praleidimo įtaka svoriui numesti svorio laikotarpis sustoja metabolizmui, šiuo metu prieštaringi.

Lukas, 24 m., JAV

Pastebima, kad dažniausiai žmonės atsisako pusryčių, rečiau — pietų, o rečiausiai — vakarienės. Atsisakymas vakarienės nėra tiek tyrinėtas kaip pusryčių, todėl išvadų pateikti taip pat negalima. Svarbu organizmą aprūpinti reikalingomis medžiagomis Protarpinį badavimą palaikantys specialistai sako, kad didžiausias alkis būna vakare, todėl būtent tada gresia ir didesnė tikimybė persivalgyti. Dvidešimt aštuonis kilogramus per dešimt mėnesių numetusi kaunietė Renata atkreipia dėmesį, kad nuo seniausių laikų žmonėms buvo diegiama tiesa, jog vakare prisivalgyti nenaudinga.

numesti svorio laikotarpis sustoja svorio metimo ir riebalų nuostolių patarimai

Protarpinį badavimą propaguojantys specialistai teigia, kad nusprendus mesti svorį, šiukštu, nereikėtų ir sumažinti kalorijų kiekio, ir imti aktyviai sportuoti. Be to, maistas turėtų būti visavertis, o tuo metu, kai valgome, turime organizmą aprūpinti visomis reikalingomis medžiagomis.

KLAUSIMAI-ATSAKYMAI

Natūropatinės mitybos specialistė T. Šliažatė sako, kad jei nusprendžiame taikyti protarpinį badavimą, turime būti jam pasiruošę. Šį mitybos būdą ji kai kuriems savo pacientams pataria taikyti pora kartų per savaitę.