Japonų dieta: meniu, receptai, rezultatai, privalumai ir trūkumai - Svorio netekimas - 2020

Numesti svorio Japonijoje

Svorio netekimas Graži figūra yra kiekvienos merginos svajonė. Gera forma turi teigiamą poveikį ne tik sveikatai, bet ir sąmonei. Taigi, merginos ir moterys, kurios nejaučia papildomų svarų, elgiasi labiau pasitikėdamos kitų žmonių kompanijoje.

Tačiau ne visi gali pasigirti puikiu metabolizmu, kuris leidžia jums valgyti, o ne gauti riebalų. Todėl daugelis turi išlaikyti formą įvairiais būdais: sportu, mityba, meditacijomis ir vaistais. Tačiau kiekvienas iš šių metodų palaipsniui praranda šiuos papildomus svarus. Ką daryti, jei jums reikia numesti svorio per mažiau nei mėnesį?

Tokiais atvejais privalote griežtai laikytis Japonijos dietos meniu. Tai padės greitai sumažinti garsumą.

Japonų dieta

Bet prieš pradėdami mitybą, turite daugiau sužinoti apie visas jo paslaptis. Kas yra japonų dietos paslaptis? Priešingai nei jo pavadinimas, japonų dietos meniu 14 dienų nėra egzotiškų patiekalų. Dietos skirtos trims terminams: septynios, trylika ir keturiolika dienų. Minimalus svoris, kuris bus nuleistas dietos metu - nuo penkių kilogramų ir daugiau.

Ar galite numesti svorio sukramtydami medžiagų apykaitos sutrikimai, sukeliantys svorio metimą

Paslaptis - griežtas Japonijos dietos meniu svorio netekimui. Pusryčiai bus beveik visiškai pašalinami iš dietos, o bendras maitinimas sumažės iki trijų. Šioje mityboje nereiškia, kad pertraukose yra užkandžių. Daugelis žmonių nėra suinteresuoti dieta, bet japoniškos dietos kalorijų kiekiu.

Numesti svorio Japonijoje meniu yra labai ribotas kalorijų. Asmuo sunaudoja — kalorijų per dieną. Be to, specialus produktų derinys nukreips organizmo darbą deginant riebalus. Per visą dietos laikymo laikotarpį mityba beveik visiškai susideda iš baltymų. Riebalai ir angliavandeniai taip pat bus nuryti, bet labai mažais kiekiais.

Svorio netekimas bus veiksmingas, nes meniu apima pakankamą kiekį pluošto. Japonų dietos tipai Yra keletas Japonijos dietos tipų: Septynių dienų mityba yra trumpiausia. Tai padeda greitai prarasti šiuos papildomus svarus. Bet ji turi minusą. Kūnas sugeba per savaitę atsikratyti perteklinio skysčio, tačiau negali visiškai restruktūrizuoti.

Kai tik nustosite laikytis šios Japonų dietos medžiagų apykaita turėtų išlikti apie du metus. Taip dažniausiai apibūdinama Japoniška dieta. Ši dieta turi savų pliusų ir savo minusų. Japonų dietos trūkumai Pirmiausias svarbus ir labai rimtas neigiamas aspektas yra tas kad Japoniška dieta kaip ir daugelis dietų sumažina kalorijas maiste o tai jau savitas iššūkis dietos besilaikančiai moteriai ar vyrui.

Šios dietos rezultatas truks mažiausiai. Dieta 13 dienų - populiariausia. Visiškai laikantis taisyklių, galite prarasti beveik visus papildomus svarus. Kūnas turi laiko atkurti ir poveikis jau ilgą laiką. Keturiolikos dienų dieta skiriasi nuo ankstesnės dienos tik vieną dieną. Ji neturi reikšmingų skirtumų.

Japonų pamėgta DIETA, po kurios svoris negrįžta - 7 kg per 14 dienų

Naudojama tik su gera sveikata. Japoniškoje dietoje augame plonas: pasiruošimas Galite ne tik atsikelti ryte, bet ir eiti į dietą. Prieš pradėdami pradinę japonų mitybą, turite parengti savo kūną ir protą šiam griežtam laikotarpiui. Pirmasis žingsnis yra psichologinis požiūris. Mityba yra labai griežta ir apriboja asmenį beveik viskas. Per šį laikotarpį negalėsite valgyti saldaus, miltų, kepto ir pan.

Tai labai sunkiai morališkai toleruojama. Numesti svorio Japonijoje kilogramai atsidurs, juosmens tūris numesti svorio Japonijoje sumažės. Norėdami padidinti motyvaciją, galite fotografuoti vakare prieš pradedant dietą ir pakabinti jį ant šaldytuvo.

Tada fotografuokite paskutinę dieną kūno įvyniojimas verčia numesti svorio palyginkite rezultatus.

Antrasis žingsnis yra kūno paruošimas. Atsižvelgiant į tai, kad mityba yra labai griežta, neįmanoma smarkiai apriboti dietos.

Japonijos rytinė dieta: greitas ir veiksmingas būdas numesti svorį

Todėl prieš keletą numesti svorio Japonijoje iki dietos pradžios reikia sumažinti suvartojamo maisto kiekį. Kūnas turi priprasti prie kūno liekna operacija porcijų. Kaip ir japonų mitybai, kopūstai, žuvys, obuoliai ir pan. Turėtų būti pagrindiniai.

Kas yra japonų dietos paslaptis?

Dietos taisyklės Japoniškos dietos metu, nepriklausomai nuo to, koks laikotarpis bus, turite laikytis kelių griežtų taisyklių. Per šį laikotarpį būtina griežtai ir griežtai laikytis specialiai sukurto meniu.

Negalima numesti svorio Japonijoje ar padidinti dienos maisto kiekio. Griežtai laikykitės produktų vartojimo tvarkos. Jūs negalite keistis dienos dozėmis. Visiškai pašalinkite druską ir cukrų iš dietos. Gerkite vandenį trisdešimt iki numesti svorio Japonijoje minučių iki valgio pradžios.

Taip pat galite išgerti valgius. Negalima gerti maisto su vandeniu. Išbraukti iš alkoholinių gėrimų. Atsisakykite užkandžių tarp valgių, nepriklausomai nuo noro stiprumo. Jūs net negalite naudoti nedidelės duonos, daržovių ir vaisių. Keletą dienų iki dietos pradžios organizuoti organizmo išleidimą.

Pasibaigus mitybai, sklandžiai grįžkite prie didesnės apimties dietos. Gerkite daugiau nei du litrus vandens per dieną. Į šį kiekį neįeina kava ir arbata. Maitinimas dietos metu gali būti virti ir kepti, bet ne kepti. Maitinimas turėtų vykti tuo pačiu metu. Maisto metu kruopščiai kramtyti viską. Meniu 7 dienas Trumpiausia dieta yra septynios dienos.

Japoniškos dietos meniu yra gana griežtas, todėl beveik neįmanoma iš jo gaminti patiekalų. Vienintelis dalykas, kurį galite sau leisti, yra daržovių salotos, pagardintos alyvuogių aliejumi. Pirmoji diena: Pusryčiai: puodelis kavos be cukraus. Pietūs: vienas stiklas pomidorų sulčių du šimtus mililitrų, du virti kiaušiniai, kiniški kopūstų salotos, pagardinti alyvuogių aliejumi.

Tikra Japoniška Dieta, 7 Dienos

Vakarienė: du šimtai penkiasdešimt gramų virtos žuvies ir salotos iš šviežių kopūstų. Antroji diena: Pusryčiai: puodelis kavos ir skrudinta duona iš ruginės duonos. Pietūs: du šimtai penkiasdešimt gramų garų žuvų, salotos iš šviežių kopūstų.

Numesti svorio Japonijoje šimtas gramų virtos jautienos. Nuplaukite viską stikline mažo riebalų kefyro. Trečia diena: Pusryčiai: puodelis juodos kavos ir rugių krekerių. Pietūs: penki šimtai gramų daržovių keptų cukinijų. Vakarienė: du šimtai gramų virtos jautienos, du virti kiaušiniai ir dalis kopūstų salotos.

Ketvirta diena: Pusryčiai: viena puodelis juodos kavos. Pietūs: trys numesti svorio Japonijoje morkos, supjaustytos ant trintuvo ir pagardintos alyvuogių aliejumi. Sūris penkiolika gramų kietos ir nesūdytos veislės. Vakarienė: dvi raudonos obuolių rūšys. Penkta diena: Pusryčiai: vienas žalias morkas, tarkuotas ir pagardintas numesti svorio Japonijoje sultimis.

Pietūs: trys šimtai gramų virtos žuvies ir du šimtai mililitrų pomidorų sulčių. Šeštoji diena: Pietūs: penki šimtai gramų virtos vištienos be druskos, kopūstų ar morkų salotų, pagardintos alyvuogių aliejumi. Vakarienė: du virti kiaušiniai ir šviežių morkų salotos, pagardintos alyvuogių aliejumi.

Septintoji diena: Pusryčiai: puodelis arbatos be cukraus. Pietūs: du šimtai gramų virtos jautienos ir vienas vaisius: apelsinas, obuolys arba kriaušės. Vakarienė: du raudoni obuoliai. Japonų dieta: meniu 14 dienų Pirmosios septynios dviejų savaičių dietos dienos sutampa su savaitės trukme.

Dieta ir meniu yra visiškai identiški. Aštuoni diena: Pusryčiai: viena puodelis juodos kavos be cukraus.

Naujiena: Kaip SULIEKNĖTI ir išlaikyti NORIMĄ SVORĮ visam gyvenimui?

Pietūs: penki šimtai gramų virtos nesūdytos vištienos. Kopūstų salotos su alyvuogių aliejumi. Vakarienė: du virti kiaušiniai, vienas šviežiai tarkuotas morkas su alyvuogių aliejumi.

numesti svorio Japonijoje svorio netekimas kg per mėnesį

Devinta diena: Pusryčiai: vienas žalias morkas, sumaltas su citrinos sultimis. Vakarienė: du vaisiai. Pusryčiai: viena puodelis juodos kavos. Pietūs: trys virtos morkos, pagardintos alyvuogių aliejumi. Penkiolika numesti svorio Japonijoje kietojo sūrio. Pusryčiai: puodelis juodos kavos ir rugių krekerių.

Dvyliktoji diena: Pusryčiai: puodelis juodos kavos ir rugių krekerių. Trylikos dienos: Pusryčiai: puodelis juodos kavos ar arbatos. Vakarienė: du šimtai gramų garų žuvų, salotos iš šviežių kopūstų.

numesti svorio Japonijoje

Keturioliktoji diena: Pietūs: du šimtai penkiasdešimt gramų garų žuvų, salotos iš šviežių kopūstų. Taigi baigiasi paskutinė dietos diena. Kaip matote, Japonijos mitybos meniu dažnai kartojamas, bet jokiu būdu jų negalima keisti. Be to, virti patiekalai taip pat neveiks. Tinkamas mitybos užbaigimas Kai griežta ir sudėtinga japonų mityba yra baigta, jums reikia išeiti iš jos teisingai, kad nebūtų sutrikdytas kūnas.

  • Per didelis svoris lemia, kad moterims nustoja patikti tai, ką jos mato veidrodyje, jos nustoja patikti savimi, tampa depresija, užsisklendžia savyje.
  • Kaip prarasti klubo riebalų ftm
  • Pradžia Patarimai Japonijos rytinė dieta: greitas ir veiksmingas būdas numesti svorį Japonijos rytinė dieta: greitas ir veiksmingas būdas numesti svorį gruodžio 26, Išbandykite šią dietą.

Japoniškos mitybos patiekalai buvo išskirti paprastumu, todėl nereikia nedelsiant pereiti prie sudėtingų ir kalorijų turinčių maisto produktų. Mitybos metu skrandis žymiai sumažėjo ir atstatė. Dabar jis yra skirtas mažai kalorijų turinčių maisto produktų numesti svorio Japonijoje.

  • Kaip numesti svorio | Japonų dieta
  • Dominos svorio netekimas
  • Prarasti kūno riebalus kaip
  • Ką valgyti dėl riebalų nuostolių
  • Japonų pamėgta DIETA, po kurios svoris negrįžta - 7 kg per 14 dienų - DELFI Gyvenimas
  • Svorio metimas prieš miomektomiją
  • Didėja medžiagų apykaita, numesti svorio

Baigę japonų dietos meniu, jums reikia išplėsti labai sklandžiai.