1000 naudingų patarimų

Nevalgykite cukraus ir numeskite svorio. Forumas / metu svori

viršutinio voko riebalų nuostoliai

Norėčiau būti gėda dėl savo kūno, drąsiai rinktis maudymosi kostiumėlį, o ne nedrąsus plaukti į porą. Bet pavasarį tampa pavojinga. Paprastai tuo metu, vitaminų trūkumas, nedidelis saulės spindulių praėjusiais žiemos dienomis, turi neigiamą poveikį nuotaikai, tirpsta sniegas, gali iškilti grėsmė peršalimo, išnaudojo ir šalčio odą ir plaukus reikia specialios priežiūros.

Vermonto svorio stovykla prarasti riebalai aplink klubus

Taigi pernelyg radikalios dietos laikytis tik tais kraštutiniais atvejais, negalima pamiršti apie vitaminus, mineralus, probiotikai, negalima apleisti vaisiai ir daržovės. Vandens ir žaliosios arbatos nėra ribotas.

Įvertinkite riebalų nuostolius pirmojo svorio metimas

Dieta sumažės kg per 2 savaites. Jos trukmė gali būti padidinta, jei jūs dar nepasiekė norimo rezultato, produktų norite diapazonas.

svorio metimas aktualus

Imties meniu Pusryčiai: g varškės, pikantiškas krekerių ar skrudinta duona, medus, arbata ar kava be cukraus, šaukštas; Antra Pusryčiai: 1,2 vaisių ir žalių daržovių, pavyzdžiui, Bulgarijos paprika, agurkas; Pietūs ml lieso sriuba sriuba, daržovių, burokėlių sriubavirtos liesos jautienos, veršienos arba vištienos filė be odos, gali tarnauti kaip garnyras 3 šaukštai žirnelių ir šviežiomis daržovėmis; Pietūs 1,2 krekerių ar skrudinta duona, daržovių salotos, pagardintos 1 arbatinis šaukštelis augalinio aliejaus, g indelį varškės; Pietūs 1,2 vaisiai, jogurtas be cukraus ir vaisių.

Pavasaris - metas laikytis dietos, nes kai vasara ir paplūdimio sezonui.

nevalgykite cukraus ir numeskite svorio

Norėčiau būti gėda dėl savo kūno, drąsiai rinktis numesti svorio cukraus pakaitalas kostiumėlį, bet ne susupti kukliai į porą. Remiantis cukraus ir riebalų apribojimo. Didelis dėmesys turi būti skiriamas kramtyti, jis turėtų būti atliekamas labai atidžiai. Turėtų būti lėta, įsiklausyti į savo jausmus, paliekant iš lentelės turėtų būti šviesos sotumo jausmą.

Ėjimas priklauso gėrimas.

Patarimai kaip numesti svorio

Daržovės, pavyzdžiui morkos, runkeliai, ridikai, ropės, turėtų būti trinamas į baudos trintuvė, moliūgų ir Topinambai - ir didelių. Kopūstai, svogūnai, agurkai ir salierą supjaustyti plonomis riekėmis. Tai ne tik prarasti vertingų medžiagų randama daržovių, bet ir sumažinti suvartojamų kalorijų.

  • Lieknėjimas: mitai ir tikrovė - Cista -
  • Pagrįstas riebalų nuostolis per savaitę

Kadangi remiantis naujausiais duomenimis, su kalorijų kiekis maiste yra ne tiek paprastų dalykų, kaip manyta anksčiau. Svarbu, kad bet kokio dydžio vienetų maisto terminio apdorojimo laipsnį ir įvairių produktų derinys.

Nepamirškite, vanduo, privaloma norma dieną - 2 litrų.

EURO ir užsienio valiutos santykis

Imties meniu Pusryčiai: Tu gali valgyti nors 3 skiltelės traškūs duonos arba salotos ar rugių dribsnių pasirinkimas su tarkuotų obuolių ir daržovių; Antra Pusryčiai: Visa grūdų duona sveria 40 gramų ir daržovių sulčių be cukraus; Pietūs salotos iš įvairių šviežių daržovių; Pietūs pat kaip pietūs; Pietūs Pasirinkite 2 mažos bulvės, išvirtos ir jų odas, mažas dubuo salotų ar daržovių sriuba; Miegą: Pats kaip ir arbatos popietė.

Imties meniu Pusryčius vaisių arba daržovių sultys, citrinų arbata be cukraus, sėklų sudygusia su Nonfat arba lieso pieno; Pietūs agurkai, apsirengęs su natūraliu jogurtu ir apibarstyti su nevalgykite cukraus ir numeskite svorio sėklų, ryžių ir lęšių 3 dalys ryžių ir 1 dalis lęšių ir virtomis morkomis, arba grietinėlė, kviečiai su ankštinių nevalgykite cukraus ir numeskite svorio, daržovių, varškės ir vaisių salotos; Pietūs sudaro septyni variantai: Salotos su sojos daigais, pomidorų, virtų grybų, daržovių Puodai, gabalas iš rupių miltų duona Virtų kiaušinių, bet ne daugiau kaip du kartus per savaitę; Sojos kepsnys su daržovių kotletas, natūralus jogurtas, obuolių kompotas; Virtų daržovių arba daržovių sriuba; Sudygusia grūdus ar javų nevalgykite cukraus ir numeskite svorio visai; Mažo riebumo jogurtas, natūralūs jogurtai ar varškės; 2 kiaušiniai, virti į maišelį, špinatai.

Naktimis rekomenduojama gerti raminančią žolelių arbatos, kuri leidžia gerai miegoti, o ne jausti diskomforto nuo dietos. Reikia prisijungti prie patiekalų, kad šiuo atveju dietos rezultatai bus veiksmingesni. Imties meniu 1 diena Pusryčius g morkų su augaliniu aliejumi, skrudinta duona, mineralinio vandens stiklas; Pietūs g salotos iš morkos, kopūstai, salierai, iš rupių miltų duonos gabalas, obuolių sulčių be cukraus; Pietūs g virtų ryžių, pusė Greipfrutai, Mineralinio vandens stiklo.

Dokumentų sąvadai pagal LRS

Pietūs g salotos iš kopūstų ir morkų su augaliniu aliejumi, plokštieji vafliai, pagaminti iš ryžių miltų arba ryžių makaronai, mineralinio vandens stiklo. Visos šios dietos skirtos svorio, taip pat kūno valymasKuri yra būtina po žiemos atostogų skaičių.

nevalgykite cukraus ir numeskite svorio

Daržovių gausu ląstelienos, gali pagerinti žarnyno gausa, taip pat normalizuoja jo darbų, praturtinti vitaminais kūną ir gali atkurti odą, plaukus ir nagus dėl būtinų sveikatos mineralai grožį. Šaltinis: Passion.