Nuorodos kopijavimas

Mesti svorį, kai ant viršūnės

Turinys

    Diskusijos apie tobulai atrodančio žmogaus kūną netilo dar tada, kai nepriekaištingai atrodančios moterys žvelgdavo nuo žurnalų viršelių ir tapdavo jaunų merginų įvaizdžio siekiamybe.

    Mesti svorį - tai labai paprasta! Ateina laikas, ir pasidaro baugu užlipti ant svarstyklių.

    Šiandien problema dar opesnė — socialinių medijų daroma įtaka, galimybė koreguoti nuotraukas net ir neturint išlavintų kompiuterinių įgūdžių, bei asmenukių kultūra leidžia dar paprasčiau save lyginti su kitais. Apie priemones ir pasekmes, su kuriomis susiduriama siekiant kardinalių išvaizdos pokyčių, kalbame su sveikatinimo ir gyvenimo būdo treneriu Arturu Swan bei gydytoju dietologu Edvardu Grišin.

    mesti svorį, kai ant viršūnės ar skaitymas padeda numesti svorio

    Turi didelę patirtį ir daug žinių. Jo teigimu, svorio metimui yra reikalingas kalorijų mažinimas, tačiau tai turi būti daroma palaipsniui.

    • Badavimas – tiesus kelias į ligas, o ne gražią išvaizdą
    • Numesti svorio 44 metai

    Bet kokie kraštutinumai yra pavojingi dėl galimų sveikatos problemų, o be to — po didelio kalorijų deficito kūnas yra linkęs dar labiau auginti svorį dėl adaptacijos prie esamų aplinkybių.

    To neįvertinus, gali atsirasti geležies nepakankamumas, mažakraujystė, sutrikti skydliaukės bei kitų hormonų veikla.

    Dar vienas įdomus praktinis Arturo pastebėjimas — kai kurie klientai, norėdami numesti svorio, imasi pačių drastiškiausių priemonių, nors jiems užtektų pradėti nuo užsiėmimo sportine veikla, kuri sustiprintų raumenis, pagerintų kūno tonusą bei bendrą savijautą. Tokios informacijos nežinojimu dažnai pasinaudoja ir specialias mitybos bei treniruočių programas sudarinėjantys kai ant viršūnės.

    mesti svorį, kai ant viršūnės

    Klientai, numetę svorį per labai trumpą laiką, kai ant viršūnės nuotraukomis bei sėkmės istorijomis, tačiau niekas nepasidomi, kokia situacija būna po šešių mėnesių ar metų. Swan ir priduria, kad tokiu būdu numesti svorio — daug žinių nereikia, tačiau dažniausiai po kelių mėnesių tokias paslaugas gavę klientai kreipiasi į gydytojus dėl sutrikusių hormonų, išsekimo.

    Jeigu žmogus laikėsi alinančios, ribojančios ir didelio deficito mitybos programos, jis, tikėtina, tikrai neišlaikys savo esamos formos ilgesnį laiką.

    Jis tikina, kad daugelis mesdami svorį vadovaujasi netinkamomis taisyklėmis ir išvardija penkias dažniausiai pasitaikančias klaidas. Kartais jis tampa toks didelis, kad ateina akimirka, kai suprantate, jog kūno matmenys jūsų nebetenkina, o turimas garderobas per ankštas. Griebiatės dietos, keičiate mitybą, atsisakote nesveikų maisto produktų.

    Taigi, pirmiausia mityboje neturi būti taikomas badavimo ir rezultatų per kuo trumpesnį laiką pasiekimo principas. Visų antra, žmonės turėtų konsultuotis su specialistu ir tęsti su juo darbą po rezultatų pasiekimo, nes tai yra pats jautrausias momentas visos transformacijos metu.

    mesti svorį, kai ant viršūnės prarasti riebalų vidurį

    Bet norėčiau paprašyti kolegų — trenerių ir specialistų, visuomenei rodyti realias nuotraukas, atskleidžiančias ilgalaikius žmonių kasdienybės mesti svorį. Atverkime sunkaus ir itin daug kantrybės reikalaujančio darbo šydą vietoje rekomendavimo imtis ekstremalių pokyčių ar nuotraukų koregavimo filtrų naudojimo.

    mesti svorį, kai ant viršūnės

    Dėl šių ribojimų, pasibaigus dietai žmogus mesti svorį nori valgyti nesveiką maistą, nes jam tai buvo draudžiama. Dažnai tai priveda prie svorio grįžimo, apie kurį niekas nebepasakoja svorio netekimas fupa nuotraukomis.

    Grišin, dažniausiai sulaukiantis pagalbos prašymų dėl chroniško nuovargio, kai ant viršūnės išsibalansavimo, plaukų slinkimo, mieguistumo, nekontroliuojamo kūno tinimo, sotumo jausmo stokos.

    Gydytojas pabrėžia, kad virškinimo trakto veiklos sutrikimai — GERL gastroezofaginis refliuksas red.

    mesti svorį, kai ant viršūnės deginti riebalus kaip kurą