9 mitai apie populiariąją daktaro Atkinso dietą

Maksimalus svorio netekimas per dvi savaites

Tyčiotis iš organizmo kankinant jį badu, maistu be druskos, litrais kefyro ką dar siūlo žaibiško poveikio dietos? Mūsų lieknėjimo variantas yra kompleksinis: keičiame meniu, psichologinį nusiteikimą ir renkamės tinkamas fizines apkrovas.

Jums gali patikti

Dieta Paskubėkime — mums reikia suspėti per dvi savaites. Susitelkti į rezultatą Atsakykite į klausimą, kodėl nusprendėte lieknėti? Susitelkimas į tikslą padidina adrenalino ir noradrenalino aktyvumą, o šie hormonai tiesiogiai susiję su riebalų tirpinimu, rašo zdr.

Kaip numesti svorio? Badavimas 4 diena. Mano rezultatai -4 kg. Numesti svorio su akupunktūra

Kad nusiteiktumėte pergalei, dažniau įsivaizduokite visus tuos privalumus, kuriuos tikitės pasiekti. Štai nauja mažesnio dydžio suknelė, kuri ant jūsų guli kaip nulieta. Štai vyro sekretorė, kuri rauda koridoriuje, nes pamatė jus ir suprato, kad su šefu nieko neišeis. Žodžiu, kiekvienas turi savo tikslus, dėl kurių verta stengtis. Išsirinkite savo stimulą ir jo nepamirškite. Aktyviai judėti Antra užduotis — imti aktyviai judėti: vaikščioti, plaukioti, šokti, lipti laiptais.

Sekite mus:

Treniruočių mums reikia ne tik riebalams deginti, bet kūno tonusui kelti. Tada net ir ramybės būsenoje raumenys degins riebalus. Aktyviausiai riebalų sankaupos naikinamos sparčiai einant ir atliekant kitus vidutinio intensyvumo pratimus.

Kaip pasirinkti apkrovas? Orientuokitės į tai, kaip jaučiatės: jūsų tonusas po treniruotės turi būti aukštesnis, nei iki jos.

dominos svorio netekimas

Optimalios dvi treniruotės per dieną po min. Intensyvumą nusistatyti padės trys nesudėtingi testai.

vabzdžių svorio kritimas

Treniruotės metu jums turi užtekti kvėpavimo nesudėtingam pokalbiui palaikyti. Praėjus dvidešimčiai minučių po treniruotės pradžios, turite jausti užtektinai jėgų prireikus treniruotis tokiu pat tempu dar valandą.

maksimalus svorio netekimas per dvi savaites

Maksimalus pulsas turi būti ne didesnis kaip tvinksnių per minutę, kvėpavimas — ne dažnesnis kaip aštuoniolika-dvidešimt per minutę. Pasistenkite valgyti kaip galėdami mažiau — bet alkio neturite jausti.

5 taisyklės, kurios padės numesti svorio Rezultatai jau po savaitės

Suprasti, kaip susidaryti valgiaraštį, padės nesudėtingos taisyklės. Valgykite kiek įmanoma mažiau riebalų, saldumynų ir vaisių, kuriuose didesnis kiekis fruktozės — maksimalus svorio netekimas per dvi savaites, obuolių ir kriaušių minimalus fruktozės kiekis yra mandarinuose, slyvose ir persikuose.

Sutelkite dėmesį į svorio netekimo pajamos ir sudėtinius angliavandenius makaronai, ankštiniai, rupių miltų duona — taip maksimaliai pasisotinsite gaudami minimaliai kalorijų. Tai tiek pat, kiek viename valgomajame šaukšte augalinio aliejaus. Bet argi aliejumi pasisotinsite? Arba: kilokalorijų — tai mažytė bandelė arba lėkštė kalakutienos sriubos. Įspūdinga, tiesa?

Straipsniai

Reikėtų valgyti dažnai - kartus per dieną, bet po nedaug. Nebijokite užkandžiauti — nepamaišys riekė rupios duonos, neriebi varškė, nesaldi arbata arba kava su pienu. Vakarienė turi būti lengva: nedidelė porcija liesos mėsos arba neriebios žuvies su makaronais, varškė, daržovės. Kad artėjant nakčiai nepajustumėte alkio, praėjus porai valandų po lengvos vakarienės užvalgykite dar kartą.

maksimalus svorio netekimas per dvi savaites

Tiks stiklinė kefyro su pora šaukštelių dribsnių arba gabalėlis neriebios mėsos su duona ir daržovėmis. Vakarinį apetitą mažina pasivaikščiojimas, masažas, vonia — viskas, kas ramina ir atpalaiduoja. Pirmosios pusės taisyklė Pirmąją dienos pusę mūsų organizmas maitinasi atsargomis, o vakare priešingai — pasipildo. Tai reiškia, kad ir riebiai, ir saldžiai, jei labai norisi, valgyti galima, bet protingais kiekiais ir geriausia — pirmąją dienos pusę.

9 mitai apie populiariąją daktaro Atkinso dietą

Geros nuotaikos taisyklė Kuo geresnė nuotaika, tuo lengviau deginami riebalai. Be to, mažėja apetitas.

niekada negali numesti svorio

Apskritai, sumanę lieknėti, įsiklausykite į save — jėgų antplūdis ir pozityvi nuotaika reiškia, kad viskas vyksta teisingai. O silpnumas ir kankinantis alkis — maksimalus svorio netekimas per dvi savaites reikia kažką keisti.

Specialistai sutaria, kad tai nėra lengva. Tačiau yra keletas būdų, kurie gali padėti pasiekti geidžiamą rezultatą. Tolygiai sudeginti riebalus Žydrūno Savicko sporto klubo asmeninis treneris Saulius Gabalis pataria — norint pagrąžinti veido formą, pirmiausia reikia subalansuoti mitybą ir reguliariai atlikti viso kūno pratimus tam, kad galėtumėte tolygiai sudeginti riebalus visame kūne.

Pajusti sistemą Šios dvi savaitės dalinamos į kelis pagrindinius etapus. Ji visai neskaičiuojama.

Minus 10 kilogramų per 2 savaites: paprasčiau nebūna

Praleiskite ją planuodami mitybą, išsiaiškinkite, kokios treniruotės jums labiausiai prie širdies. Porą dienų apsipraskite su naujuoju režimu — susikoncentruokite ties tikslu, pripraskite prie naujos mitybos ir treniruočių. Šiomis dienomis galite numesti nedaug svorio — svarbiau pajusti ritmą ir jaustis gerai.

Kuo daugiau fizinio krūvio, tuo geriau, bet nenukankinkite savęs.

Nuorodos kopijavimas

Sveikintini protingi maisto apribojimai. Nereikalingas svoris — tiesioginis gyvenimo būdo padarinys. Ir jis grįš, jei tik jūs sugrįšite prie savo ankstesnio režimo. Todėl labai svarbu išsaugoti įgytus įpročius. Jei tik, žinoma, jūsų gražaus gyvenimo planai tikrai yra ilgalaikiai. Nuorodos kopijavimas Sulieknėti per dvi savaites Nuoroda nukopijuota Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.