Moksliškai įrodyta: egzistuoja paprastas būdas numesti svorio ir vėl jo nepriaugti

Le- vel svorio metimas

Svorio metimas: mitai ir tikrovė

Ir gydytojams jau atsibodo ta dirbtinai kuriama propaganda, kuri siūlo stebuklingus svorio metimo būdus ir dėl to nuolat sulaukia visuomenės dėmesio.

Reikia atkreipti dėmesį, kad yra tik keli paprasti dalykai, kuriuos reikia žinoti apie svorio metimą. Šie dalykai yra labai veiksmingi, jeigu tik jų tinkamai laikomasi. Iš mokslininkų, kurie keletą dešimtmečių nagrinėjo svorio metimo subtilybes, le- vel svorio metimas galime sužinoti išties nemažai.

Moksliškai įrodyta: egzistuoja paprastas būdas numesti svorio ir vėl jo nepriaugti

Pateikiame 6 pagrindinius principus apie tai, kaip didėja ir krenta svoris. Dieta efektyvesnė nei mankšta Teko ne kartą girdėti, kaip nesudėtingi ir įprasti kasdieniai pratimai labai veiksmingai prisideda prie svorio kritimo, pavyzdžiui, lipimas laiptais vietoj važiavimo liftu. Tai iš tiesų veiksmingas būdas deginti kalorijas. Jeigu norite sudeginti kilokalorijų, tuomet nubėkite 5 km ir atsisakykite bulvių traškučių.

  • 20 priežasčių, kodėl nekrenta papildomi kilogramai - DELFI FIT
  • Didėja medžiagų apykaita ir svorio metimas
  • Moksliškai įrodyta: egzistuoja paprastas būdas numesti svorio ir vėl jo nepriaugti
  • Kaip prarasti riebalus per vieną mėnesį
  • Laikymo riebalų svorio netekimas

Tačiau tyrimai atskleidė, kad dalyviai linkę mesti svorį vien laikydamiesi dietos arba vien sportuodami. Derinant abu šiuos dalykus rezultatas būtų gerokai veiksmingesnis.

Nealinkite savęs treniruotėmis

Shutterstock nuotr. Problema ta, kad jeigu pasikliausite vien tik fizinių pratimų teikiama nauda, sulauksite priešingo rezultato.

  • Aš negaliu lengvai mesti svorį
  • Moksliškai įrodyta: egzistuoja paprastas būdas numesti svorio ir vėl jo nepriaugti - DELFI Mokslas
  • Nepageidaujamos svorio metimo priežastys
  • Kofeinas norint numesti svorio
  • 6 moksliškai patvirtinti svorio metimo būdai | automiestas.lt
  • svorio metimas | automiestas.lt
  • Spausdinti Svorio metimas: mitai ir tikrovė Shutterstock nuotr.
  • Moksliškai įrodyta: egzistuoja paprastas būdas numesti svorio ir vėl jo nepriaugti tiesa.

Ir štai kodėl. Po mankštos jaučiamas alkis, pakyla apetitas.

Metate svorį? Šių klaidų nedarykite

Žinia, tai nebūtinai turi būti pica ar alus, tačiau žmonės nesąmoningai yra linkę kompensuoti sueikvotų kalorijų kiekį. Sunku sutrikusią medžiagų apykaitą grąžinti į normalią būseną, tačiau kuo daugiau judėsite, tuo didesnė tikimybė, kad viskas susitvarkys. Beje, šis laikotarpis trunkantis kelias dienas sunkesnis nei pats svorio metimas.

le- vel svorio metimas svorio netekimas istorijas

Mes manome, kad taip iš dalies yra dėl to, kad sportuojant yra sudeginamos papildomos kalorijos, tada ir prasta mityba mažiau kenks. Jums teks dirbti daugiau ir sunkiau nei kiti žmonės Fiziniai pratimai gali atstatyti sutrikusią jūsų medžiagų apykaitą, kuri tam tikrą laiko tarpą nedirbo kaip derėtų.

6 moksliškai patvirtinti svorio metimo būdai

Gąsdina tai, kad ji le- vel svorio metimas tokia, kokia buvo prieš priaugant svorio. Taigi, jeigu jūs turėjote viršsvorio arba buvote nutukę ir greitai numetėte daug svorio, tuomet norint vėl jo nepriaugti, turėsite dirbti daugiau nei kiti. Yra dietos be riebalų, dietos be angliavandenių ir dar įvairios kitos, kurios, mūsų manymu, tinka tai vieniems, tai kitiems žmonėms. Aišku yra viena - kad dauguma dietų padės numesti svorį, jeigu tik jų griežtai laikysitės.

Kalorija yra kalorija!

Kaip alkoholis veikia figūrą

Kalbant apie energijos balansą, svarbus yra tik kalorijų kiekis. Praėjusiais metais, Kanzaso Universiteto studentas Markas Haubas numetė 14 kilogramų valgydamas greitą maistą.

le- vel svorio metimas

Jeilio universiteto mokslininkas Davidas Katzas pastebi, kad tai le- vel svorio metimas puikus įrodymas, jog tobulos dietos nėra. Ir teoriškai, ir dažniausiai praktiškai galima įsitikinti, kad iš tiesų visos kalorijos yra vienodos.

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galite priaugti svorio valgydami ir sveiką maistą, jeigu jo valgote daug. Kalorijų šaltinis yra svarbus dėl kitų priežasčių. Taigi, nieko keisto, kad šiuolaikinė maisto industrija išrado tokius patiekalus, kurių vis negana, ir norisi suvalgyti tikrai labai daug, kol apima pasisotinimo jausmas.

Kuo valgio maistinė vertė yra didesnė, tuo didesnė tikimybė, kad pasisotinsite suvalgydami mažiau. Tai patvirtino ir Harvardo universitete neseniai atliktas tyrimas.

Net jei iš pradžių svoris krito labai lengvai, ateina momentai kai numesti darosi vis sunkiau. Štai 20 dažniausiai pasitaikančių priežasčių, kodėl svoris nekrenta.

Taigi, svarbiausia yra ne aiškintis, kas yra kalorija, bet valgyti kokybišką maistą, kuris būtų maistingas. Viskas priklauso nuo proto Kaip sako dauguma mitybos specialistų, iš tikrųjų ne kūnas ir ne virškinimo sistema sukuria viršsvorį — tai padaro protas. Mes intuityviai žinome, kad nereikalingas svoris atsiranda dėl blogų sprendimų. O problema ta, jog po daugelio blogų sprendimų pasikeičia mąstymo būdas, tai yra, smegenys padidina žmogaus alkį ir blogą sprendimą bando atpirkti pasitenkinimu bei sotumo jausmu.

atlikite perteklių, kad numestumėte svorio

Tačiau yra ir gerų naujienų: mąstyseną galima keisti. Tai įmanoma daryti tokiais būdais kaip sveiko geriausias laikas valgyti norint atsikratyti riebalų pasirinkimas, fizinio lavinimo pratimai, nekaloringas maistas.

svorio metimo clif barai deginantys riebalai ant nugaros

Visa tai įmanoma pataisyti, tiesiog reikės nemažai pastangų ir laiko. Daktaras J. Visi, kas teigia, jog tam pakaks vos 12 savaičių — meluoja.