Dieta pagal kūno sudėjimą

Kūno tipas numesti svorio

Dieta pagal kūno sudėjimą Mokslininkų įrodyta, kad skirtingo sudėjimo žmonių nevienoda medžiagų apykaita, todėl jiems reikia laikytis ir skirtingos dietos. Yra keturi pagrindiniai moterų figūrų tipai. Teisingai nustačiusios savo tipą, galite kur kas greičiau numesti svorio.

svorio netekimas iki 10 kg kaip prarasti max riebalų

Pirmas tipas. Šio tipo moterų figūra primena kriaušę: siauri pečiai, platūs klubai. Riebalai kaupiasi klubų, sėdmenų ir krūtų srityse.

svorio metimas per 3 mėnesių sėkmės istorijas

Išbraukite iš savo valgiaraščio riebų ir aštrų maistą. Rekomenduojama dieta su ribojamu baltymų kiekiu, daug vaisių, daržovių, grūdinių produktų.

Naujausi įrašai

Mėsą patartina pakeisti žuvimi ar paukštiena. Antras tipas. Šio tipo moterims labiau būdingas atletiškas sudėjimas.

jh svorio metimas deginimas mano riebaluose

Pečiai platūs, kūno tipas numesti svorio kaklas, krūtinė ir liemuo — liekni. Klubai siauresni nei pečiai, todėl tokių moterų figūra panaši į trikampį.

Category Archives: Didelis nuostolis gydytojas rx svoris Kūno tipas numesti svorio 0 Comments Priaugti svorio ektomorfams yra dažniausiai sunkiau nei endomorfams jį numesti, kadangi dėl greitos medžiagų apykaitos kalorijos yra suvirškinamos greičiau nei turėtų ir raumenys nespėja jų įsisavinti. Ektomorfams svarbu kasdien suvartoti daugiau kalorijų nei priklausytų pagal jų kūno svorį. Šis kūno tipas atspariausias svorio priaugimui, kadangi jų labai greita medžiagų apykaita. Kitaip tariant, ektomorfai gali dažnai persivalgyti, o to pasekmė — priauga labai mažai svorio arba išvis jo nepriauga. Kūno masės indeksu netinka vertinti šių žmonių svorį: augančių vaikų ir paauglių vertinama pagal fizinės raidos lentelessenyvo amžiaus žmonių, kai sunku tiksliai išmatuoti jų ūgį, sportininkų, kurių labai išsivystę raumenys, nėščių moterų.

Jei šio tipo moterys turi antsvorio, riebalai pradeda kauptis viršutinėje kūno dalyje — ant liemens, rankų, pečių ir pilvo, o figūra tampa panaši į obuolį. Tokio tipo moterims reikia maisto, kuriame daug angliavandenių pavyzdžiui, bulvių, makaronų, duonos, įvairių košių, kukurūzų ir pan.

Pateikiame kiekvieno tipo aprašymus ir patarimus, kokioms kūno dalims sportuojant reikia skirti didžiausią krūvį. Štai keturi pagrindiniai figūros tipai — išsiaiškink, kokia tavo figūra, ir pradėk sportuoti atsižvelgdama į ją. Kriaušė Jei tavo figūra kriaušės formos, reiškia priklausai grupei tokių gražuolių, kaip, pvz. Viršutinė tavo kūno dalis pastebimai lieknesnė, lyginant su apatine. Šio tipo figūros centrinė dalis — klubai ir šlaunys.

Būtina vengti sūraus maisto, kuo mažiau valgyti mėsos. Naudingi yra neriebūs pieno produktai. Trečias tipas.

Ar iš tiesų mityba priklauso nuo figūros tipo?

Šio tipo kūno tipas numesti svorio dažniausiai būna linkusios tukti nuo vaikystės. Jos apkūnios, stambaus sudėjimo.

Koks jūsų genetinis kūno tipas? Kiekvienas žmogus nuo kitų skiriasi savo pomėgiais, intelektu ir kūno tipu. Pastarasis priklauso nuo genetikos.

Riebalai kaupiasi beveik vienodai visame kūne. Šio tipo moterims būtina laikytis dietos, kuri skatintų medžiagų apykaitą. Joms rekomenduojamas maistas, kuriame yra daug baltymų liesa mėsa, paukštiena, žuvis ir pan. Medžiagų apykaita bus efektyvesnė, jei nevartosite pieno produktų.

Koks jūsų genetinis kūno tipas? | automiestas.lt

Ketvirtas tipas. Tokios figūros vadinamos berniukiškomis: nedidelė krūtinė, siauri klubai ir pečiai, ilgokos kojos.

Šio tipo liesokų moterų smailios alkūnės ir keliai, matomi šonkauliai. Jei tokios moterys turi per daug svorio, tai riebalai pirmiausia kaupiasi pilvo ir viršutinėje klubų dalyje. Šio tipo moterims būtini trys sotūs valgymai per dieną su daug baltymų. Reikėtų vengti kavos, šokolado, cukraus, kurie ypač stimuliuoja skydliaukę.

  • Moterų sveiko svorio metimas
  • Plonas mokesčių nuostolis
  • Krimson 35 šalutinis poveikis svorio

Laikantis dietos reikia valgyti daug baltyminio maisto, daržovių, saikingai — angliavandenių turinčių produktų.