Aronija, sveikatingumo centras - automiestas.lt

Kaskados svorio metimas

Pamirškite valios stiprybę, kalorijų skaičiavimą, angliavandenių apribojimą ir raumenų treniravimą. Visa tai beveik visada baigiasi niekuo. Jeigu norite atsikratyti antsvorio visam laikui, išsilaisvinkite nuo daugybės kasdieninių įpročių.

Jau ne vienas viršsvorio problemų kamuojamas žmogus savo kailiu įsitikino, kad dietos — pats neveiksmingiausias svorio metimo būdas. Apie 95 proc. Jeigu kuri nors dieta pasiektų žadamą veiksmingumą, pasaulinė nutukimo epidemija jau kaskados svorio metimas būtų įveikta.

ar svorio metimas daro jus aukštesnį gerai lieknėja

Deja, realybė kitokia: daugiau nei du trečdaliai britų turi viršsvorio ar yra nutukę. Per pastaruosius 25 m.

numesti svorio vartojant varfariną

Kas penkta britė laikosi dietos, panašus rodiklis ir paauglių mergaičių tarpe. Gal atrodo ir neteisinga, tačiau ne visada liekna figūra džiaugiasi tik tie, kurie mažai valgo. Yra žmonių, kurie valgo tiek daug, kad turėtų būti panašūs į kalėdinį kalakutą, tačiau taip nėra. Tokiais atvejais sakoma, kad priežastys slypi genetikoje ir greitoje medžiagų apykaitoje.

Tačiau retai išgirsi, kad ne paskutinį vaidmenį čia atlieka ir žmogaus psichologija. Nutukimo psichologija Būtent nutukimo psichologiją tyrinėja profesorius Benas Fletcheris ir daktarė Karen Pine.

  • Email Galbūt girdėjai apie badavimą kaip religinę praktiką arba metodą numesti svoriodetoksikuoti kūną ir praskaidrinti sugebėjimą mąstyti.
  • Skirtingi maisto produktai organizme įveikia skirtingus medžiagų apykaitos kelius.
  • Moteris virš 50 negali numesti svorio
  • Острые раскаленные иглы впились в глазницы.
  • Kaip naudoti riebalų degintojus
  • Išsamus tarpinio badavimo gidas | Raumeningas Protas
  • Когда глаза Сьюзан немного привыкли к темноте, она посмотрела на дыру, зияющую в стеклянной стене.
  • Metant svorį patariama valgyti šiuos 20 produktų - LRT

Mokslininkai tvirtina, kad lieknų ir viršsvorio turinčių žmonių mityba ne taip jau ir skiriasi. Persivalgymas — šalutinis kasdieninių įpročių poveikis, psichologinių problemų simptomas.

Grupinės mankštos baseine

Pagal šią teoriją, atsisakius tam tikrų įpročių žmogus pradeda natūraliai lieknėti, kol pasiekia idealų svorį. Dieta tampa nebenaudinga.

amžiaus 47 mesti svorį riebalų nuostoliai ir svorio metimo skirtumas

Atliekant kaskados svorio metimas tyrimus, programoje dalyvavę žmonės numesdavo iki kilogramo svorio per savaitę. Dauguma atvejų svoris krito tol, kol pasiekė idealų, o svarbiausia yra tai, kad faktiškai visi programos dalyviai jai pasibaigus svorio nebepriaugo. Taigi, dietos be dietos esmė — atsisakyti įpročių, verčiančių persivalgyti.

Vaida Kurpienė: sidžiausios svorio metimo klaidos ir patarimai kaip sulieknėti visam laikui

Kaip bebūtų keista, tai pasiekti galima pakeitus maršrutą į darbą ar visą dieną neįjungiant televizoriaus. Dietų industrija jau ne vieną dešimtmetį sukasi aplink tokią idėją: organizmui gaunant mažiau kalorijų, jis pradeda naikinti riebalinius rezervus, todėl pradeda kristi svoris.

Tačiau nutylima, kad neįmanoma laikytis dietos ilgiau nei kelias savaites ar mėnesius.

Aronija, sveikatingumo centras

Problema slypi visai ne valios stiprybėje, o biologijoje. Evoliucija išmokė žmogų ieškoti maisto ir jį vartoti — tam gamta mums davė alkio jausmą. Tik už jo gali slėptis šis tas daugiau, nei natūralus noras pasistiprinti.

Grandininė įpročių reakcija Dažniausiai viskas prasideda nuo įpročių, kurių bėgant metams vis daugėja.

Rasti maršrutą:

O įpročiai formuoja elgesį, jie palaiko vienas kitą: vienas įprotis būtinai veda prie kito, tas įjungia trečią, o šis kaskados svorio metimas ketvirtą.

Patinka tai jums ar ne, tačiau psichologai tvirtina, kad statistinis žmogus 85 proc. Prisiminkite: visada miegate toje pačioje lovos pusėje, keliatės tuo pačiu laiku, keliaujate į darbą tuo pačiu maršrutu, renkatės tas pačias sekso pozas ir taip toliau. Dabar prisiminkite maistą.

Išsamus tarpinio badavimo gidas

Kiek kartų pradėjote valgyti sausainius ir po kelių minučių suvokėte, kad jau suvalgėte pusę pakelio? Tai įprotis. Taip įprantama valgyti bulvių traškučius žiūrint televizorių, gerti alų ar vyną prieš kas gali padėti numesti svorio. Taip nesąmoningai gaunamos bereikalingos kalorijos: jokio malonumo, bet svoris auga.

Situaciją blogina tai, kad beveik viskas šiuolaikiniame pasaulyje skatina įpročių formavimąsi. Pereikite pagrindine gatve ir išvysite tas pačias parduotuves, prekiaujančias tokiomis pačiomis prekėmis.

svorio metimas

Televizija ir laikraščiai kartoja tuos pačius burtažodžius, skatinančius vartojimą. Visi šie signalai įjungia protinių ir fizinių įpročių kaskadą. Mes tiesiogine to žodžio prasme programuojami taip, kad pernelyg daug valgytume ir gertume. Tereikia mėgautis gyvenimu Vis dėlto galima suardyti šį įpročių tinklą, išsilaisvinti iš jo ir pradėti mesti svorį.

Jeigu kasdien stengsitės atsikratyti įpročio, jis netrukus praras savo galią. Atsikratyti atskiro įpročio nėra sunku, tačiau jų galia slypi psichologiniame įpročių tarpusavio ryšyje.

Reikia rasti silpnąją šio ryšio grandį. Jeigu atsisakysite kažkokio konkretaus įpročio, visa grandinė subyrės. Jeigu atsisakysite įpročių, verčiančių persivalgyti, suprantama, pradės kristi svoris. Vadinasi, tereikia nedidelių pokyčių kasdieniniame gyvenime. Kiekvieną dieną stenkitės kažką daryti kitaip, pavyzdžiui, pakeliui į biurą nelėkite strimgalviais, o sustokite ir apsidairykite.

Užtenka kaskados svorio metimas kelių sekundžių, kad pasigrožėtumėte gėlėmis parke ar lapais ant medžių, kad atkreiptumėte dėmesį į mėnulį danguje.

Tereikia sustoti akimirkai ir pasimėgauti gyvenimu.