Kaip išlaikyti normalų kūno svorį arba numesti nereikalingą

Kaip numesti svorio, ne biriai. Košės mažina cholesterolio kiekį ir padeda numesti svorio

Nuorodos kopijavimas

Žmonėms, kenčiantiems nuo antsvorio, patariama daryti begales dalykų, nepagrįstų jokiais moksliniais įrodymais. Tačiau, metams bėgant, mokslininkai atrado keliasdešimt pasitvirtinusių ir tyrimais grįstų strategijų, kaip numesti svorio. Pateikiame Jums 25 moksliniais tyrimais paremtus būdus, kaip numesti svorio Mažinkite pridėtinio cukraus suvartojimą Pridėtinis cukrus ne biriai vienas blogiausių šiuolaikinės dietos ingredientų, ir dauguma žmonių jo suvartoja ganėtinai per daug.

Tyrimai rodo, kad pridėtinio cukraus ir fruktozinio kukurūzų sirupo vartojimas yra smarkiai susijęs su nutukimo rizika, taip pat ligomis, tokiomis kaip II tipo diabetas, širdies ligos ir kt. Jei norite numesti svorio, turėtumėte mažinti pridėtinio cukraus suvartojimą.

svorio netekimas sulaukus 40 metų Matcha svorio netekimas

Gerkite kavą pageidautina — juodą Kava ilgą laiką buvo be reikalo demonizuojama. Kokybiška kava gausi antioksidantų ir gali turėti daug naudos sveikatai. Tiesiog svarbu vartoti kavą be pridėtinio cukraus ne biriai kitų aukšto kaloringumo ingredientų. Tai visiškai panaikina bet kokią šio gėrimo naudą. Tačiau, natūrali juoda kava, be priedų, tikrai prisideda prie svorio mažėjimo.

Gerkite vandenį, ypač, prieš valgį Dažnai girdime teigiant, kad vandens vartojimas gali padėti mesti svorį, ir tai — tiesa.

  • 5 garantuoti triukai, kaip numesti svorio be dietų - DELFI Gyvenimas
  • Svorio netekimas 8 savaites

Todėl verta susimąstyti, ar ne per mažai geriame vandens? Gaminkite su kokosų aliejumi Kokosų aliejus — labai naudingas sveikatai produktas. Jame gausu specifinių riebalų, vadinamų vidutinės grandies trigliceridais, kurie įsisavinami skirtingai, nei kiti riebalai.

kristina laukinis svorio metimas

Įrodyta, kad šie riebalai paspartina medžiagų apykaitą, padėdami sudeginti iki kalorijų per dieną, taip pat sumažina apetitą, kad per kaip numesti svorio suvalgytumėte iki kalorijų mažiau 10 ,  Be abejo, reikia suvokti, kad kalbame ne apie maisto pagardinimą, naudojant kokosų aliejų kaip užpilą ant salotų ar pan.

Kokosų aliejus gali padėti netekti daugiau svorio, jeigu pakeisime juo įprastus maisto ruošimui naudojamus riebalus. Laikykitės angliavandenių suvartojimą ribojančios dietos Jeigu trokštate išspausti kuo daugiau naudos iš angliavandenių ribojimo, apsispręskite dėl nuolatinio šių maistinių medžiagų mažinimo ir laikykitės mažai angliavandenių turinčios dietos.

Daugelis tyrimų įrodė, kad tokia dieta ar mitybos būdas gali padėti netekti 2—3 kartus daugiau svorio nei standartinė, mažai riebalų turinti dieta 12 ,  13 ,  Darykite aerobines treniruotes Aerobikos kardio pratimų atlikimas yra puikus būdas deginti kalorijoms ir gerinti Jūsų kaip numesti svorio bei psichologinę sveikatą. Aerobiniai pratimai degina pilvo riebalus, taip pat kenksmingus riebalus, kurie linkę kauptis apie jūsų organus, ir lemti medžiagų apykaitos susirgimus   15 ,  Valgykite kiaušinius pusryčiams Kiaušinių valgymas gali turėti eilę pranašumų, įskaitant teigiamą poveikį svorio metimui.

Kad sulieknėtumėte, privalu laikytis dietos. Taip buvo manoma anksčiau. Dabar dietologai choru tvirtina, kad galima sulieknėti ir be dietų.

Tyrimais įrodyta, kad pakeitus grūdinėmis kultūromis paremtus pusryčius kiaušiniais, įmanoma suvartoti kur kas mažiau kalorijų per ateinančias 36 valandas, ir numesti daugiau svorio 17 ,  Jeigu, dėl kokios nors priežasties negalite vartoti kiaušinių, kaip numesti svorio tokio. Bet koks kokybiškų baltymų šaltinis, vartojamas pusryčiams, turėtų suteikti panašų efektą.

Turėkite šalimais sveiko maisto produktų, jei išalktumėte Sveiko maisto nešiojimasis su savimi, gali užkirsti kelią norui nesveikai užkandžiauti, jei pernelyg išalktumėte.

KLAUSIMAI-ATSAKYMAI

Keli lengvai paruošiami užkandžiai, kuriuos nesunku nešiotis su savimi, įskaitant vaisius, saują riešutų, mažytes morkas, jogurtą ar kietai virtą kiaušinį ar du visada turėtų keliauti su jumis. Taip apsisaugosite nuo ne biriai nesveikai užkandžiauti. Kai kurie tyrimai rodo, kad lėtesnis kramtymas gali padėti suvartoti mažiau kalorijų ir padidinti hormonų, susijusių su svorio mažinimu, gamybą   19 ,  Todėl, siekiantiems numesti svorio, verta išmokti lėčiau kramtyti.

Gerkite žaliąją arbatą Žalioji arbata turi galybę privalumų, kaip ir juoda kava, vienas iš jų — poveikis svorio metimui. Žaliojoje arbatoje yra neženklus kofeino kiekis, tačiau ji praturtinta labai naudingais antioksidantais, vadinamais katechinais.

Kaip išlaikyti normalų kūno svorį arba numesti nereikalingą

Manoma, kad jie sąveikauja su kofeinu, pagreitindami svorio netekimą 21 ,  Vadinasi, verta susimąstyti, ar ne per mažai vartojame žaliosios arbatos? Vartokite daugiau baltymų Įrodyta, kad aukšto baltymų kiekio dietos laikymasis paspartina medžiagų apykaitą ne biriai 80 iki kalorijų per dieną, tuo pačiu padėdamas jums jaustis tokiais sočiais, ne biriai per dieną suvartotumėte iki kalorijų mažiau   23 ,  24 ,  Tai vienas svarbiausių šio straipsnio patarimų.

Baltymai turėtų tapti dominuojančia dietos dalimi, nes jie yra pagrindinė maistinė medžiaga, kalbant apie svorio metimą.

ar jūsų kūnas tolygiai netenka riebalų? deginant riebią medieną

Vartokite gliukomanano savo sudėtyje turinčius papildus Keletu tyrimų buvo įrodytas skaidulų, vadinamų glukomananu, efektyvumas svorio metimui. Todėl verta atkreipti dėmesį į papildus su gliukomananunes jų poveikis svorio metimui įrodytas moksliškai. Valgykite mažiau rafinuotų angliavandenių Rafinuoti angliavandeniai paprastai yra cukrus, arba grūdai, iš kurių buvo pašalintos visos priemaišos įskaitant baltą duoną ir makaronus. Tokių angliavandenių kaip numesti svorio yra glaudžiai susijęs su nutukimu 27 ,  28 ,  Tyrimai rodo, kad rafinuoti angliavandeniai gali greitai padidinti cukraus kiekį kraujyje, padidindami maisto suvartojimą per artimiausias kelias valandas.

Kaip numesti svorio: 25 moksliškai pagrįsti patarimai

Štai kodėl jie yra vieni svarbiausių antsvorio kaltininkų. Vartokite daugiau skaidulų Skaidulos dažnai rekomenduojamas svorio mažinimo tikslais.

kaip numesti svorio, ne biriai svorio netekimas eupepsija

Nors įrodymai skiriasi, kai kurie tyrimai rodo, kad skaidulos ypač klampiu pavidalu gali padidinti sotumą ir padėti ilgiau kontroliuoti savo svorį   30 ,  Todėl dietologai itin rekomenduoja praturtinti savo mitybą šiomis medžiagomis.

Vartokite papildų su išrūgų proteinais Vienas tyrimas parodė, kad dalies kalorijų pakeitimas išrūgų baltymais gali sukelti svorio mažėjimą maždaug 3,6 kg 8 svaraistuo pačiu, didinant liesąją raumenų masę  Todėl, jeigu jums sunku įtraukti pakankamai baltymų proteinų į savo dietą, verta pagalvoti apie proteinų papildus. Naudokite mažesnes lėkštes Įrodyta, kad valgymas iš mažesnių lėkščių padeda žmonėms automatiškai suvartoti mažiau kalorijų. Keistas būdas, bet, atrodo, gana veiksmingas Tad kitą kartą įsidėkite maisto į mažesnę kaip numesti svorio.

Pakankamai išsimiegokite Miegas yra nepakankamai vertinamas, bet, metant svorį, jis gali būti toks pat svarbus, kaip ne biriai mityba ir fizinis krūvis.

Tyrimai rodo, kad nepakankamas miego kiekis yra vienas iš stipriausių nutukimo rizikos veiksnių, kuris yra susijęs su 89 proc. Taigi verta atidžiau planuotis dienotvarkę, kad liktų laiko kokybiškam miegui. Negerkite kaloringų gėrimų, įskaitant gazuotus gėrimus ir vaisių sultis Cukrus yra blogai, bet cukrus ne biriai pavidalu — dar blogiau Tyrimais įrodyta, kad kalorijos, gaunamos iš skysto pavidalo cukraus, gali būti labiausiai tukinančiu šiuolaikinės dietos faktorių.

Tad, valgykite vaisius, bet venkite ne tik gazuotų saldžiųjų gėrimų, bet ir vaisių sulčių, kuriose pridėtinio cukraus taip pat labai daug. Valgykite daugiau daržovių kaip numesti svorio vaisių Tyrimai parodė, kad žmonės, valgantys daržoves ir vaisius, linkę mažiau sverti Yra keletas privalumų, kurie lemia šių produktų gebėjimą mažinti svorį.

5 garantuoti triukai, kaip numesti svorio be dietų

Juose yra mažiau kalorijų, bet daugiau skaidulų, gausu vandens. Juos taip pat tenka ilgiau kramtyti ir jie yra ne biriai sotūs. Šie kaip numesti svorio paverčia daržoves ir vaisius ypatingai tinkamu produktu, siekiantiems sulieknėti.

Valgykite aštrius maisto produktus Aštriuose maisto produktuose, tokiuose kaip Kajeno pipirai, yra kapsaicino, junginio, kuris gali šiek tiek pagreitinti medžiagų apykaitą ir sumažinti jūsų apetitą 37 ,  Valgykite sveikus, vieno ingrediento maisto produktus Siekdami sulieknėti ir tapti sveikesniais, galite sau ganėtinai pagelbėti, valgydami sveikus, vieno ingrediento maisto produktus.

Balsavimas

Šie produktai  — natūraliai sotesni, todėl, jeigu savo dietą grindžiate jais, jums bus kur kas sunkiau priaugti svorio. Atminkite, kad tikras, sveikas maistas neturės ilgo ingredientų sąrašo, todėl, kad jis ir yra sudarytas iš vieno ingrediento.

laboratorinis riebalų degintojas

Kilnokite svorius Vienas iš blogiausių dietos šalutinių poveikių yra tai, kad ji sukelia raumenų masės mažėjimą ir medžiagų apykaitos sulėtėjimą, vadinamą badavimo režimu 39 ,  Geriausias būdas to išvengti — atlikti fizinius pratimus.

Pavyzdžiui, kilnoti svorius. Tyrimai rodo, kad svorių kilnojimas gali padėti išlaikyti greitesnę medžiagų apykaitą ir neleisti ne biriai brangios raumenų masės 41 ,  Išsiugdykite porcijų kontrolę arba skaičiuokite kalorijas Viskas, kas didina jūsų supratimą apie tai, ką valgote, gali būti naudinga.

Štai kodėl, porcijų kontrolė maisto kiekio mažinimas arba kalorijų skaičiavimas gali būti labai naudingas Naudokite šią kalorijų skaičiuoklę, tam kad įvertintumėte, kiek kalorijų turėtumėte suvartoti per diną. Nesilaikykite dietos, bet, apskritai, sveikai maitinkitės Didžiausia dietų problema yra ta, kad jos neveiksmingos ilgalaikėje perspektyvoje.

  1. KLAUSIMAI-ATSAKYMAI
  2. Košės mažina cholesterolio kiekį ir padeda numesti svorio | Valstietis

Besilaikantys dietos žmonės linkę priaugti daugiau svorio, o tyrimai patvirtino, kad dietos laikymasis yra pastovus svorio priaugimą lemiantis veiksnys Vietoj dietos laikymosi, nuspręskite tapti sveikesniu, laimingesniu ir lieknesniu žmogumi.

O svorio metimas, tuomet, taps kaip numesti svorio šalutiniu poveikiu. Jeigu kenčiate nuo neįveikiamo alkio jausmo ir negalite valdyti savo suvartojamo maisto ne biriai, gali būti, kad esate priklausomas nuo maisto.

Jeigu jau šimtą kartų bandėte kovoti su šia problema savarankiškai ir nei kartą nepavyko, tikriausiai reiktų ieškoti rimtesnės profesionalios pagalbos, nes tikimybė, jog Jums patiems pavyks šimtą pirmąjį kartą yra labai maža.

O be šio žingsnio, kiti etapai, kovoje su priklausomybe, neįmanomi. Priklausomybė maistui yra tokia pati rimta problema kaip ir be kuri kita priklausomybė, todėl į ją irgi reiktų žiūrėti rimtai.

Dažnai užduodami klausimai Ką valgyti, kad numesti svorio? Net ne biriai vartojant cukrų ir greito maistą, bei užkandžius galima numesti svorį, svarbiausia, kad suvartotų kalorijų skaičius neviršytų sudegintųjų. Tačiau ne visi maisto produktai turi vienodą metabolizmo efektą Jūsų kūne.

  • Kaip greitai numesti svorio?
  • Kaip išlaikyti normalų kūno svorį, arba svorio numesti

Maistas gali turėti labai skirtingą poveikį Jūsų alkio jausmui, hormonams ir ne biriai kalorijų kiekiui. Štai keletas produktų be jau aukščiau išvardintųkurie yra patvirtinti mokslininkų, kaip naudingiausi, metant svorį: Maistas turintys žemą kalorijų kiekį, bet gausūs mineralų ir skaidų, Pvz.

Dėl ne biriai žemo kalorijų, bet aukšto skaidulų ir gausaus mineralų kiekio, šie produktai netik padeda suvartoti mažesnį kalorijų skaičių per dieną 46bet tarnauja deginant riebalus Lašiša — joje esantis jodas padeda optimizuoti medžiagų apykaitą ir prisideda prie sveikesnės dietos Produktai, kuriuose gausu baltymų, bet mažai riebalų. Geriausiai užpildantys ir sotumo jausmą suteikiantys produktai: virtos bulvės, sriuba.

Košės mažina cholesterolio kiekį ir padeda numesti svorio

Pagal sotumo indeksą, baltos virtos bulvės yra vertinamos kaip ilgiausiai išlaikančios sotumo jausmą Kai kurie tyrimai taip pat rodo, kad produktus pavertus sriuba, žmonės gali suvartoti mažiau kalorijų 50 ,  Žinoma, turėtumėt pamiršti aliejų, grietinę ir kitus riebius produktus, skaninti sriubai ar bulvėms.

Riešutai, avokadas, kaip ir kaip numesti svorio aliejus yra puikus sveikųjų riebalų šaltinis, praturtinantis sveiką dietą, tačiau neturėtumėte persistengti su šiais, nes jie taip pat yra ir daugiausiai kalorijų turintys produktai.

60 svarų svorio metimo istorijos

Tyrimai parodė, kad riešutų valgymas gali pagerinti kaip numesti svorio apykaitą ir net skatinti svorio mažėjimą 52 ,  Kiti produktai: Obuolių actas, kaip numesti svorio pipirai, greipfrutas, Chia sėklos, kokosų aliejus.

Renkama medžiaga klausimams. Jeigu turite klausimų palikite komentarą apačioje ar mūsų klausimų-atsakymų skiltyje.