Sveikos gyvensenos mokytoja atskleidžia, kaip valgyti ir lieknėti

Ką gali valgyti kažkas, kad lieknėtų. Kaip maitintis ir lieknėti vasarą? Pataria trenerė-dietistė | automiestas.lt

Pataria trenerė dietistė Renata Malinauskienė Ant stalo puikuojas daug daugiau daržovių, uogų ir vaisių — regis, esame viena stipria koja sveikesnio gyvenimo link. Kuo papildyti savo racioną ir kasdienius įpročius, kad rezultatai džiugintų ištisus metus, pataria dietologė, pilateso, kalanetikos trenerė, dviejų vaikų mama Renata Malinauskienė. Su kuo tinka valgyti daržoves? Neatsižvelgiant į metų laiką — žiema tai ar vasara — maitinimasis visada turi būti subalansuotas.

Į racioną vertėtų įtraukti tuo laikotarpiu augančias daržoves, vaisius ir uogas. Vasara mus lepina ką gali valgyti kažkas uogų, daržovių, vaisių pasirinkimu — tuo ir reikėtų naudotis. Daržovės turėtų karaliauti ant mūsų stalo. Jos tinka pusryčiams su pilno grūdo koše, grikiais ir laukiniais ryžiais bei su bemielės ruginės duonos rieke ir avokadu.

Kaip maitintis ir lieknėti vasarą? Pataria trenerė-dietistė

Jos tinka pietums prie žuvies, ką gali valgyti kažkas, paukštienos, žvėrienos, bulvių. Vakarienei tiks varškė pvz. Taip pat eksperimentuokite su mocarelos ar fetos sūriu, pasukom ar kefyru bus kažkas panašaus į šaltibarščiussu kiaušiniais pamėginkite smidrus su plaktu kiaušiniu. Taip pat galima gardžiuotis tiesiog šviežiomis arba troškintomis daržovėmis, tinka ir tiršta sriuba. Morkos, salierai, agurkai ir kitos daržovės rekomenduotinos užkandžiams.

Svarbūs lieknėjimo patarimai kiekvienam | automiestas.lt / Kad ir kur bebūtum - naujienos visada su Tavimi!

Ar galime padauginti uogų? Vaisiai ir uogos — tikra palaima vasarą. Didžiausias jų ginklas — antioksidantai. Jie saugo mus nuo laisvų radikalų, kurie sukelia daugelį problemų: ligas ir raukšles. Vaisiai yra geras užkandis tarp pagrindinių valgymų idant neišalktum, o išalkęs, ką gali valgyti kažkas pietų ar vakarienės metu.

Vaisiais nereikėtų piktnaudžiaut toms, kurioms rūpi svorio mažinimas ar tiesiog savo kūno linijų priežiūra. Kai kurie vaisiai yra kaloringi, turi daug angliavandenių, todėl reikėtų jų vengti vakare.

ką gali valgyti kažkas, kad lieknėtų

Uogos taip pat yra puikus ir skanus užkandis — trešnių ar braškių sauja yra bandelių ir ledų konkurentės. O mėlynės, avietės, šilauogės, žemuogės puikiai tinka su rytine koše, vakarienei su varške, arba tiesiog gardžiam užkandžiui.

Ar galima padaugintu uogų? Jų sezonas toks trumpas — nespėjam pasidžiaugt, o jos jau baigiasi.

ką gali valgyti kažkas, kad lieknėtų

Taigi drąsiai džiaukimės uogingomis akimirkomis. Bet nepamirškime, kad vaisiai ir uogos dėl gausių veiklių medžiagų gali sukelti alerginę reakciją, todėl toms, kurioms alergija būdinga, nereikėtų padauginti.

Būkite atidesni lepindami mažus vaikus, taip pat turėtų pasisaugoti maitinančios mamos bei nėščiosios. Būkit atsargios, pirkdamos uogas iš nepažįstamų asmenų.

kaip prarasti papildomų riebalų iš kūno svorio netekimas burbank

Verta žinoti, kad kiek bevalgytume uogų ar daržovių, vitaminų atsargų žiemai tikrai neprikaupsim Nepamirškite pagrindinės auksinės taisyklės - saiko!

Kada ir ką valgyti prieš treniruotes ir po jų?

Nuorodos kopijavimas

Šis klausimas trumpas, o atsakymų daug, ir jie visi skirtingi. Nėra vieno atsakymo, nes visi su savo pomėgiais ir įpročiais esame labai individualūs, ir kaskart reikia vertinti daug subjektyvių faktorių.

Reikėtų apžvelgti visos dienos racioną, įvertinti kad lieknėtų, pietų ir vakarienės kokybę, atsižvelgti į treniruotės laiką ar pirmoje dienos pusėje, ar vakarenustatyti treniruotės intensyvumą pavyzdžiui, ar intensyvi treniruotė, truksianti ilgiau nei valandą, ar tai lengva mankšta ir t. Mūsų atveju, kai treniruotė yra ne itin intensyvi, valgyti galima likus 1, val.

Po lengvų užkandžių vaisių, jogurto, uogų galima mankštintis po valandos.

Optimistic Nihilism

Ką valgyti po treniruotės, priklauso nuo to, kada sportuojama. Jei mankštinotės dienos metu ir išalkote, nenuodėmė sugraužt obuolį, ir po to mėgautis pietumis. O jei galite paplušėti tik vėlyvoje treniruotėje, iki jos leiskite kad lieknėtų suvalgyti varškės su natūraliu jogurto pagardintu cinamonu ir avietėmis. Pasikartosiu: vieno kad lieknėtų nėra.

Kiekvienas atvejis yra skirtingas, ir jį aptarti reikia individualiai. Tokiomis savybėmis išsiskiria baltymų turintys produktai kiaušiniai, kalakutų krūtinėlė, varškėdaržovės salierai, brokoliai, kopūstaivaisiai avokadai, greipfrutai, obuoliaivanduo, žalia arbata, aštrūs prieskoniai, riebi žuvis, sėklos. Bet tai nereiškia, kad valgant minėtus produktus, lašiniai tirps kaip ledas pavasario atokaitoje.

Dieta? Ne, gyvenimo būdas!

Tikrai ne! Nepamirškime, kad vos ne pagrindinis lieknėjimo proceso palydovas yra gyvenimo būdas. Populiariai ir suprantamai kalbant, reikia būtinai reguliariai sportuoti, mankštintis, išsimiegoti, reguliariai valgyti ir, žinoma, mylėti. Šis svarbus reiškinys suteikia polėkio, feromonų ir endorfinų. Tuomet būsite patenkinta gyvenimu ir nenorėsite papildomai krimsti šokolado plytelės. Kokias treniruotes rinktis, kai karšta? Kai karštas oras, patariu minami lieknėjimo fermentas mažesnio intensyvumo treniruotes, gerti daugiau vandens mineralizuotoprieš treniruotę vengti riebesnio maisto.

Patartina rinktis rytines arba vakarines treniruotes — kol oras neįkaitęs.

ką gali valgyti kažkas, kad lieknėtų riebalų pilvo praradimas

Būtina atsižvelgti į savo sveikatą, gydytojo rekomendacijas, ypač esant sveikatos sutrikimams. Vėlgi, yra ir tokių žmonių, kurie pakantūs įvairioms oro sąlygoms. Jiems treniruotėse varvantis prakaitas teikia malonumą. Kuriuo dienos metu ne karštymečiu patartina mankštintis?

Viskas paprasta kaip 2x2: kaip lieknėti kertant lašinius?

Tai priklauso nuo individualių žmogaus bioritmų. Vieniems ryte net iš lovos sunku atsikelti, o judėjimas — išvis kančia. Kitiems atvirkščiai — smagu tik pabudus su saule mankštintis. Rytinio miesto ritmas teikia malonumą ir pakrauna energijos visai dienai. Kažkam vakarinė treniruote yra tikras ritualas, kuris nuramina ir ištrina dienos nuovargį.

Kitoms vakarinė mankšta — lyg energetinio gėrimo vartojimas, po kurio sunku užmigti. Tad kviečiu įsiklausyti į save! Atminkime — bendros taisyklės nėra. Kiek gerti vandens? Banalu, bet pasikartosiu - vandenį gerti reikia visur ir visada, nes vanduo yra gyvybė. Taip pat ir treniruočių metu patartina gurkšnoti vandenį.

Vienos primygtinai ragina pamiršti angliavandenius, kitos — išbraukti iš meniu riebalus, trečios — išvis liautis valgyti. Kaip sulieknėti - griebtis dietų, sportuoti, o gal keisti gyvenimo būdą? Apie tai kalbamės su Žvėryno natūralios medicinos centro vadove gydytoja Jelena Tulčina. Dietų kūrėjai moko, jog pakanka liautis valgius vienus ar kitus produktus, ir po dviejų ar trijų savaičių turėsite liekną taliją.

Ypač vasarą, nes gausiau prakaituojama. Jei treniruočių metu gerti neturite laiko ar noro, galite atsigerti ir po treniruotės, didelės nuodėmės nebus. Svarbu gerti visos dienos metu, o ne tik tada, kai sportuojame. Tenka girdėti, kad moterys dienos metu negeria, nes nėra laiko.

Tik sportuodamoms studijoje ir matydamos vandenį, jos naudojasi proga ir prigeria vos ne savaitei. Tai — klaida. Reikia gerti ką gali valgyti kažkas tik pabudus, o vėliau gurkšnoti dienos metu, taip pat — prieš ir po treniruotės pagal poreikį — ir treniruotes metu.

Sveikos gyvensenos mokytoja atskleidžia, kaip valgyti ir lieknėti | automiestas.lt

Nereikalingas kraštutinis fanatizmas, kuomet į organizmą supilamas ką gali valgyti kažkas ne kibiras vandens. Vietoj reziumė Kiek, kada ir ką valgyti bei gerti — labai asmeniškas ir kiekvienam skirtingas sprendimas.

Daugeliui šie žodžiai siejasi su badavimu, neskaniu, prėsku maistu, savęs varžymu ir kančia. Žiniasklaidoje vis dar galime rasti aibę įvairių dietų, kurios siūlo stebuklingai greitą efektą, tačiau nemini apie tokių dietų žalą. Tarp norinčių numesti svorį žmonių vis dar vyrauja klaidingas įsitikinimas, jog norint sulieknėti būtina itin apriboti savo racioną, valgyti kuo mažiau.

Mielai atsakysiu į Jūsų klausimus, patarsiu ir padėsiu rasti tą teisingą kelią. Beje, viena iš sudedamųjų sveikesnio, harmoningesnio gyvenimo link — judėjimas. Jau dabar kviečiu imti ieškoti ir atrasti sau malonų kūno formos pokyčiai mažėjant svoriui, mankštą, užsiėmimą. Vasara — puikus laikas pradėti kelią pokyčių link!