Kaip tai padaryti?

Japoniškas metodas svorio metant rankšluosčiu

(손반죽)How to make soft and fluffy dinner roll/모닝빵 만들기

Tai Japonijos gydytojo Fukutsudzi sukurta procedūra, kuri padeda sumažinti juosmens apimtį, pašalinti pilvo riebalus ir net padidinti ūgį, atliekama tik 5 minutes per dieną. Šis metodas jau buvo aprašytas daugelyje spaudos leidinių, internete, yra išleista ir knyga, kuri parduodama dideliais kiekiais.

Japonų svorio metimo metodas: pirmiausia reikia sustiprinti stuburą

Koks šio metodo principas? Nauja, nuolat pildoma rubrika — GUDRYBĖS — įvairios grožio, stiliaus, mus supančios aplinkos praktiškos gudrybės bei idėjos Japonijos gydytojas Fukutsudzi, suprasdamas žalingus mitybos įpročius ir pernelyg didelį piktnaudžiavimą įvairiomis, dažnai kenksmingomis dietomis, ieškodamas optimalaus metodo, leidžiančio reguliuoti kūno svorį, atkreipė dėmesį į žmogaus skeletą.

Pats gydytojas 20 metų tyrinėjo dubens kaulų problemas ir ligas. Jis atskleidė dėsningumą, kad liemens apimtis priklauso nuo dubens kaulų ir šonkaulių išsiplėtimo lygio.

PLONA TALIJA PER 5 MINUTES

Kuo mažiau vienas nuo kito atitolę kaulai, tuo plonesnis japoniškas metodas svorio metant rankšluosčiu. Žmonės, kurių kūno proporcijos tokios, kai platesni yra dubens kaulai, labiau linkę storėti klubų srityje, jei labiau — šonkauliai — viršutinėje dalyje.

kaip galiu lengvai numesti svorio padidinti svorio metimą prieš sveriant

Po daugelio eksperimentų, jis pagrindė savo japoniškas metodas svorio metant rankšluosčiu ir sukūrė pratimą, reguliuojantį kaulų proporciją — jei riebalų praradimas gana ir dubens kaulų išsiplėtimą būtų galima sumažinti, grąžinti į teisingą padėtį, žmogus taptų beveik 50 ir negali numesti svorio. Maža to, šis pratimas formuoja taisyklingą stuburo padėtį, leidžia vidaus organams grįžti į pirminę, natūralią vietątaip pat ištaiso ydingą laikyseną.

Net po vienos šios procedūros kai kurių žmonių liemens apimtis sumažėja keliais centimetrais, o ūgis atitinkamai padidėja. Taip yra todėl, kad pratimo metu visiškai atpalaiduojami spazmuoti trapecijos, pečių ir kaklo raumenys, t.

automiestas.lt - 5 pagrindiniai žingsniai kasdienės veido odos priežiūrai

Sunku patikėti, bet kas trukdo pabandyti!? Jums prireiks tik volelio, kurį galite pasidaryti iš susukto ir perrišto rankšluosčio. Dėl skirtingos žmonių masės volelio dydis skiriasi. Pasikliaukite savo intuicija ir įvertinkite savo pojūčius— dėl per didelio volelio galite jausti pernelyg stiprų tempimą — tokį volelį gali naudoti tik turintys visiškai sveiką nugarą.

Jei Jus dažnai vargina nugaros skausmai, volelį pasidarykite plonesnį ir minkštesnį. Taigi, pratimas 1. Atsigulkite ant kieto paviršiaus, pakiškite volelį po nugara — tiksliai ties bamba, atsipalaiduokite.

Norint pasiekti norimą tikslą, jums tereikia tyliai atsigulti penkias minutes ant ritininio

Kojas praskirkite pečių plotyje, bet sulieskite nykščiais. Rankas atmeskite virš galvos, pasistenkite jas ištiesti ir padėti delnais ant žemės, suliesdami mažuosius pirštelius.

Pabandykite kiek įmanoma labiau išsitempti ypač įtemptas turi būti tarpas tarp dubens kaulų ir šonkauliųgalva neturi būti atmesta atgal, bet, priešingai — smakrą tempiame link krūtinės — tik ne pernelyg smarkiai, stenkimės tai daryti švelniai — Jums neturi skaudėti bet ir nesikūprinkite. Tokioje pozoje gulime 5 minutes.

Kaip sugriežtinti veido, krūtinės ir kūno odą po svorio netekimas

Giliai kvėpuojame, medituojame svajojame — kiekvienam pagal poreikius. Jei Jūsų šonkaulių sritis yra platesnė nei klubų, tada volelį dėkite ties apatinių šonkaulių kraštu — ta pati 5 min. Panaši procedūra, jei norime suformuoti aukštesnę krūtinę — volelį padedame ties krūtinės projekcija — viską atliekame 5 min.

svorio metimo kimchi

Jei viską atliekate teisingai, stuburas pradeda grįžti į natūralią, taisyklingą padėtį. Net per 5 min. Ypač svarbu po šių pratimų pradėti judėti labai atsargiai — iš pradžių atsigulkite ant šono, tada palengva atsisėskite ir tik tada atsistokite — jokiu būdu nedarykite staigių judesių.

Patarimai numesti svorio

Jei turite rimtų stuburo, nugaros problemų ar ligų, dėl šių pratimų būtina pasikonsultuoti su savo ortopedu. Mano pastebėjimai.

japoniškas metodas svorio metant rankšluosčiu

Tiesą sakant, į šią procedūrą žiūrėjau labai skeptiškai, bet… Pirmą dieną liemuo liko toks pats, bet, nepatikėjau savo akimis, ūgis padidėjo 0,5 cm. Antrą dieną ūgis liko tas pats, liemens apimtis sumažėjo 1 cm.

japoniškas metodas svorio metant rankšluosčiu

Trečią dieną niekas nesikeitė. Tačiau: per savaitę ūgis padidėjo 1 cm, liemens apimtis suamžėjo ~ 3 cm, tuo ir pabaigiau. Kadangi savo figūra nesiskundžiu, nesikankinsiu, toliau darysiu Tibeto pratimus.

Būtų labai įdomu sužinoti kitų nuomonę, tad jei užsiimsite šia procedūra, būtinai parašykite ir pasidalinkite įspūdžiais.

juokingi patarimai, kaip numesti svorio

Būkite sveikos ir gražios!