Kodėl pjovimo svoris sportininkams dažnai yra nesaugus - Sporto Mityba - 2020

Imtynių sveiką svorio netekimas, Ligos pažeidžiamas organas ar kūno dalis

Gimnastai Bendrieji nesaugūs svorio netekimo metodai Sportininkai ir aktyvūs suaugusieji visada ieško būdų, kaip pagerinti sportinį pasirodymą ir kūno sudėtį.

Nors kai kurie sportininkai savo tikslams pasiekti gali naudoti sveikas strategijas, daugelis pasirenka taikyti nesaugius svorio netekimo metodus. Pagal Atletinio mokymo žurnalas nesaugi praktika gali apimti savarankiškumo netekimo metodus, sukeliančius dehidrataciją, savarankišką badą ir netvarkingą valgymą.

Remiantis kitais tyrimais, sportininkui dažnai būdingi sunkūs kalorijų apribojimo ir dehidratacijos metodai, siekiant sumažinti kūno riebalus.

Ligos apibūdinimas

Toliau išvardytos bendros nesaugios svorio netekimo praktikos. T Nacionalinės atletikos trenerių asociacijos pozicijos pareiškimas: Savanoriškas dehidratavimas sportininkai, norintys pasiekti mažesnį kūno svorį, apima įvairius greitus svorio netekimo metodus. Tai gali apimti aktyvų imtynių sveiką svorio netekimas, kuri yra pernelyg didelis prakaitavimas treniruotės metu, o nešioti sunkius drabužius ar guminius kostiumus.

Pasyvus dehidratavimas yra maisto apribojimo ir diuretikų dietos, skatinančios imtynių sveiką svorio netekimas praradimą, praktika.

Stimuliuojama imtynių sveiką svorio netekimas pasiekiama naudojant diuretikų vaistus, didinančius šlapimo gamybą. Taip pat buvo naudojamas kraujotakos atplėšimas sportininkui, kad jo svoris būtų konkurencingas.

Po to, kai sportininkas daro svorį konkurencijai, kraujas pakartotinai susilpnėja, tačiau yra mažai informacijos apie šį dehidratacijos metodą. Kalorijų apribojimas yra dar vienas bendras svorio metodas tarp sportininkų.

numesti svorio 31 metų vyras jvl svorio metimas

Labai mažai kalorijų turinčios dietos VLCD riboja vieną ar daugiau maistinių medžiagų, būtinų sveikatai ir sportui.

Netvarkingas valgymas vyrauja vyrų ir moterų sportininkai.

Biomedicinos mokslų daktaras: nori gyventi 150 metų? Yra 3 taisyklės

Netvarkingi valgymo būdai yra susiję su greitu svorio kritimu ir gali sukelti nesveiką kūno riebalų procentinę dalį. The Nacionalinė kolegiali atletų asociacija NCAA patvirtino naujas taisykles, padedančias užkirsti kelią greito svorio netekimo strategijoms, tačiau nesaugūs metodai vis dar pasitaiko daugelyje sportininkų. Toliau aprašytos nesaugios praktikos, kaip aprašyta pirmiau, neigiamai veikia sportininkų ir aktyvių suaugusiųjų sveikatą ir sportą: Savanoriškas dehidratavimas laikomas nesaugiu greito svorio netekimo metodu ir apima aktyvų, pasyvų, kalorijų ribojimą ir farmaciniu požiūriu stimuliuojamą skysčių praradimą.

  1. Kiekvienas gimdymas moteriai prideda po 5 kg? - Mamos Žurnalas
  2.  - Ты должна помочь мне выбраться отсюда.
  3. Svoris (antsvoris) ir sveika mityba
  4. Сьюзан улыбнулась: - Да, сэр.
  5. Treneris atskleidė netikėtą būdą, kaip lengvai numesti svorio
  6. Ее обдало порывом воздуха, и машина проехала мимо.
  7. Кокетка до мозга костей, трижды разведенная, Мидж двигалась по шестикомнатным директорским апартаментам с вызывающей самоуверенностью.

Dehidratacija gali neigiamai paveikti sportinį veikimą ir bendrą kūno funkcionavimą. Tyrimai rodo, kad sportininkai, dehidratuoti daugiau kaip 2 proc.

būdų lieknėti per dvi savaites

Savo kūno svorio, gali patirti sumažėjusį aerobinį efektyvumą, sumažėjusį stiprumą, galią ir ištvermę. Taip pat pablogėjo neurologinė funkcija, deguonies suvartojimas ir temperatūros reguliavimas. Dehidratacijos lygis, viršijantis 4 proc. Kalorijų apribojimas yra kitas metodas sportininkams, naudojantiems imtynių sveiką svorio netekimas svorio netekimui ir apima labai mažai kalorijų turinčias dietas VLCD.

Paieška | automiestas.lt

Remiantis tyrimais, VLCD gali neigiamai paveikti širdies ir kraujagyslių sistemą ir realiai pakenkti širdies raumenims. Taip pat sakoma, kad kalorijų apribojimas sukelia padidėjusį kraujospūdį ir sutrikdo hormonų funkciją. Be tinkamų maistinių medžiagų, raumenų augimo ir vystymosi hormonų faktoriai yra riboti, o stiprumo padidėjimas negali būti realizuotas.

VLCD taip pat nurodoma, kad sumažėtų kaulų susidarymas, galintis sukelti streso lūžius ir osteoporozę. Taip pat sakoma, kad kalorijų apribojimas kenkia skydliaukės funkcijai. Reaguojant į skydliaukės hormonų disbalansą, sumažėja bazinis metabolizmo greitis BMR ir skatinama antinksčių liaukos išsiskyrimas. Šis neigiamas hormonų kaskados stimuliuoja hipofizę, kad sumažintų folikulus stimuliuojančio hormono FSH kiekį, mažinantį estrogenų kiekį, dėl kurio atsiranda menstruacijų sutrikimas.

Metant svorį po gimdymo moterys prisimena keletą mitų.

Tyrimai taip pat rodo, kad VLCD yra gerokai pažeisti imuniteto sistemą ląstelių lygmenyje, o tai gali sukelti lėtinę ligą ir infekcijas. Netvarkingas valgymas sportininkai gali būti lengvi ar sunkūs. Tyrimai rodo, kad netvarkingas valgymas turi 62 proc.

Net jei iš pradžių svoris krito labai lengvai, ateina momentai kai numesti darosi vis sunkiau. Štai 20 dažniausiai pasitaikančių priežasčių, kodėl svoris nekrenta. Svoris krenta, tačiau to nepastebite Jeigu manote, kad svoris nustojo kristi, pirmas žingsnis būtų nusiraminti ir apgalvoti kodėl tai nutiko. Pradėjus stresuoti ir pergyventi dėl sustojusio kristi svorio galite tik pabloginti situaciją. Yra kelios priežastys kodėl svoris žmonės galvoja, kad svoris nustojo kristi.

Sportininkų, turinčių didžiausią svorio klasės renginių ir estetinių varžybų skaičių. Ankstyvos stadijos sutrikęs valgymas gali prasidėti kaip sveikos mitybos planas, kuriuo siekiama pagerinti sportinį veikimą ar kūno sudėtį, bet atsiranda kaip itin didelis kalorijų kiekis.

Svorio (antsvorio) metimas sveika mityba

Manoma, kad konkurencinio sporto spaudimas ir idealių kūnų pasiekimas sukelia dismorfiją, sutrikusią valgymą ir mitybos sutrikimus vyrų ir moterų sportininkams. Nepageidaujamas poveikis sveikatai yra panašus į tas, kurios aprašytos kalorijų apribojimuose, bet netvarkingas valgymas taip pat apima psichologinį komponentą, kuriam reikalingas profesionalus konsultavimas siekiant įveikti elgesį. Rekomendacijos Sportininkams ir aktyviems suaugusiems trūksta nesaugių svorio netekimo metodų ir valdymo programų.

Nustatyta, kad ši praktika neigiamai veikia sveikatą ir komplikuoja sportinę veiklą. The Nacionalinė sportininkų treniruočių asociacija paskelbė rekomendacijas, kuriomis sveikatos priežiūros specialistams, instruktoriams ir dietologams teikiamos saugos gairės sportininkams ir aktyviems suaugusiems, norintiems pasiekti svorio ir kūno sudėties tikslus.

Visi mes skubame, rūpinamės studijomis, darbu, tėvais, vaikais, draugais, savo gyvenamuoju būstu, drabužiais, automobiliais, net nesusimąstydami, kad iš tikrųjų pagrindinė ir svarbiausia buveinė yra mūsų kūnas, kuriuo ir derėtų rūpintis pirmiausia ir kuo nuoširdžiau.

Taip pat buvo nurodyta, kad sportininkams, tėvams ir treneriams svarbu mokytis, kaip nustatyti sveiką svorį ir kūno sudėtį, kad būtų galima saugiai atitikti sportinius reikalavimus. The Nacionalinė sportininkų treniruočių asociacija parengė patikimas gaires dėl saugaus svorio ir svorio palaikymo, remiantis lėtiniais tyrimais ir literatūra.

The Rekomendacijos stiprumas Taksonomijos kriterijaus skalė buvo šių kategorijų ir rekomendacijų šablonas: Įrodymų imtynių sveiką svorio netekimas A gerai parengtos eksperimentinės, klinikinės studijos patvirtina rekomendaciją B kategorijos įrodymai eksperimentiniai, klinikiniai tyrimai suteikia tvirtą teorinį rekomendacijos pagrindimą C kategorijos įrodymai šiuo metu rekomendacijai pateikti nepatikimi įrodymai Toliau pateikiamos šios rekomendacijos Nacionalinės atletikos trenerių asociacijos pozicijos pareiškimas įvertinti sportininkų ir aktyvių suaugusiųjų kūno sudėtį ir svorį.

Kiekviena rekomendacija yra suskirstyta pagal mokslinių įrodymų lygį, kad šiuo metu būtų rekomenduojama: Įrodymų kategorija A: nepakanka klinikinės paramos, kad būtų galima pateikti rekomendaciją šioje kategorijoje B kategorijos įrodymai: Turi būti naudojami kūno sudėties įvertinimai, nustatantys prarasti svorio prasmę punjabi kūno svorį ir kūno sudėties tikslus.

imtynių sveiką svorio netekimas

Kūno svoris turi būti nustatomas hidratuotoje būsenoje. Kūno sudėtis turi būti valdoma naudojant dietą ir pratimus.

prarasti riebalai virš 50 svorio netekimas 7 savaites

Bendras kalorijų kiekis turėtų būti apskaičiuojamas naudojant bazinį metabolinį greitį BMR ir energijos poreikį veiklai. Ištisus metus turėtų būti išlaikytas tinkamas, sveikas mitybos planas, aprūpinantis tinkama energija ir maistinėmis medžiagomis.

Metabolizmas veikimo metu turėtų būti apsvarstytas siekiant apskaičiuoti kiekvieną maistinę energiją gaminančią maistinę medžiagą.

C kategorijos įrodymai: Kūno sudėties statistika turėtų būti priimta, prižiūrima ir naudojama taip pat, kaip ir asmeninė bei konfidenciali medicininė informacija. Kūno sudėties vertintojas turėtų būti tinkamai apmokytas ir naudoti galiojančius ir patikimus kūno sudėties vertinimo metodus. Tikslo svoris turėtų būti nustatomas įvertinant kūno svorį, palyginti su kūno sudėties.

The Great Gildersleeve: Jolly Boys Gift / Bronco Disappears / Marjorie's Wedding (Balandis 2020).

Turėtų būti naudojami privatūs vertinimai, siekiant stebėti asmeninę pažangą svorio ir kūno sudėties tikslų srityse. Jie turėtų būti suplanuoti atitinkamais intervalais, kad būtų padaryta pažanga ir sustiprintas pakartotinio vertinimo ciklas.

Rekomenduojama dažniau įvertinti kūno svorį, kai drėkinimas kelia susirūpinimą.

svorio netekimas apetitą mažinantis natūralus

Aktyvūs suaugusieji ir sportininkai, dalyvaujantys svorio klasifikacijoje, treniruočių metu neturėtų prarasti ar įgyti pernelyg didelio svorio. Kalorijų kiekis turėtų būti pagrįstas individualiais kūno svorio tikslais.

Tinkamą maistinių medžiagų suvartojimą galima nustatyti naudojant JAV žemės ūkio departamento maisto piramidės vadovą kaip saugų metodą. Saugus ir tinkamas aerobinis pratimas padės numesti svorio ir kūno riebalų nuostolius.

Kūno sudėties pokyčiai turėtų būti laipsniški, be pernelyg griežtų apribojimų ar nesaugių elgesio ar produktų naudojimo.