Kevein tredeau svorio paslaptis

Hipertrofija ir riebalų nuostoliai. Kas yra hipertrofija?

Sveikata » Kaip tuo pačiu metu mesti svorį ir ugdyti raumenis. Aktyvus gyvenimo būdas Kaip tuo pačiu metu mesti svorį ir ugdyti raumenis. Aktyvus gyvenimo būdas Kūno pertvarkymas yra ilgas kūno pertvarkymo procesas, paremtas noru tuo pat metu priaugti raumenų masės ir sudeginti riebalus.

Neįmanoma sudėti kūno sudėjimo be tinkamo požiūrio į mitybą ir treniruotes.

Home Raumenų kaupimasis riebalų nuostolių dietos Ieškodami priemonėmis, siekiant pagerinti jūsų raumenų masę arba išplėsti savo raumenų masę, taip pat gali susidurti su reikėtų pašalinti papildomų riebalų, kad trukdo jums priemonėmis ir nuostabiai atspalvių kūno, kad jūs ieškote.

Iškyla klausimas, ar įmanoma riebalus paversti raumenimis? Toks procesas neįmanomas.

Kaip mesti svorį ir mankštintis, jei esate riebus

Bet tuo pačiu priaugti raumenų masės ir sudeginti riebalus yra gana realu, nors tai prieštarauja jūsų energijos poreikiams. Raumenims stiprinti reikia per daug kalorijų, o deginant riebalus reikia deficito. Kaip riebalus paversti raumenimis? Kaip tai veikia iš tikrųjų?

migdolų naudojimas norint numesti svorio

Kam gali tai pasisekti, o kam hipertrofija ir riebalų nuostoliai, ir kodėl? Skaitykite toliau, kad sužinotumėte, kaip ugdyti raumenis ir deginti riebalus Niekas nepriverčia žmonių ateiti į sporto salę ir vartoti tokių papildų, kaip noras stiprinti raumenis ir deginti riebalus, tai yra pasiekti kūno sudėjimaskaip ekspertai mėgsta vadinti šį procesą.

Kūno pertvarkymas yra labai ilgas ir sunkus kūno pertvarkymo procesas, pagrįstas noru tuo pat metu padidinti raumenų masę ir mažinti kūno riebalus.

To dažnai negalima padaryti nesilaikant griežtų taisyklių skaičiuojant kalorijas ir treniruočių skaičių. Pagrindinis dalykas, kurį turite žinoti - raumenų stiprinimas ir deginimas yra du priešingi procesai, mūsų kūno energijos požiūriu.

Nesant tinkamo požiūrio, bandymas atlikti šiuos veiksmus tuo pačiu metu gali sukelti nepageidaujamų padarinių. Galite sudeginti riebalus išlaikydami raumenų masę, tiesa?

Mano ūkis - Kiaulių vertinimas pagal mėsos kokybę

Ar įmanoma tuo pačiu metu suformuoti raumenis ir atsikratyti riebalų? Na, aš turiu naujienų: gerų ir blogų. Gerai: taip, galima numesti riebalų ir tuo pačiu sustiprinti raumenis. Blogai: tai įmanoma tik tam tikromis sąlygomis.

Labai blogai: dauguma patarimų, kaip numesti svorio, kad riebalai, o ne raumenys eitų beverčiai. Ir aš galiu tai įrodyti. Šiame straipsnyje mes kalbėsime apie tai, kaip kūnas iš tikrųjų kaupia raumenis ir atsikrato riebalų, tada pamatysime, ką turime padaryti, kad tai padarytume.

Pradėkime nuo raumenų masės rinkinio.

Raumenų kaupimasis riebalų nuostolių dietos

Ar įmanoma kartu priaugti raumenų masės ir sudeginti riebalus!? Raumenų augimo fiziologija Kiekvieną dieną jūsų raumenyse vyksta du gyvybiškai svarbūs procesai - baltymų sintezė  ir baltymų skilimas. Baltymų sunaikinimas reiškia jų suskaidymą į mažesnius komponentus: peptidus ir amino rūgštis.

svorio netekimas papildas nutukusiems 49 metų vyro svorio metimas

Baltymų sintezė reiškia jų naują kūrimą, taip pat mažesnius komponentus. Kai esate sveikas ir jūsų mityba tvarkinga, raumenų audinys išlieka gana stabilus. Griežtai tariant, senstant netenkama raumenų masės, tačiau suprantate proceso hipertrofija ir riebalų nuostoliai. Kad raumenys laikui bėgant augtų, baltymų sintezės lygis turi viršyti jo irimo lygį.

Skirtumas tarp hipertrofijos ir hiperplazijos Paskelbta Kas yra hipertrofija? Hipertrofija yra tam tikro audinio ar organo tūrio padidėjimas. Tai neapima padidėjimo dėl sukibimo ar riebalų sankaupų arba dėl ląstelių dauginimosi. Hipertrofija atsiranda tik dėl tam tikro audinio ar organo ląstelių išsiplėtimo.

Tai reiškia, kad kūnas turi gaminti daugiau baltymų, nei praranda, tada raumenų augimas šiek tiek padidėja. Tada ką reikėtų daryti, kad baltymų sintezės greitis viršytų irimo greitį? Norėdami pradėti ir palaikyti šį procesą, turite atlikti tam tikrus veiksmus. Raumenyse vyksta gana aktyvi medžiagų apykaita medžiagų apykaitajai palaikyti reikia gana daug energijos.

Be to raumenys neauga. Ir svarbiausia, ką čia turėtumėte padaryti, žinoma, treniruoti raumenis.

Jėgos treniruotės pažeidžia raumenų ląsteles, kurios signalizuoja kūnui, kad padidėtų baltymų sintezė, kad būtų atkurtas raumenų audinys. Nors tai nereiškia, kad, atkurdamas raumenis, kūnas grąžina juos į ankstesnę būseną. Jis siekia prisitaikyti prie naujų stimulų - treniruočių - ir gamina naujas raumenų ląsteles, padidindamas raumenų dydį ir jėgą. Tyrimai rodo, kad progresuojanti perkrova  yra pagrindinė raumenų augimo sąlyga. Tai palaipsniui didėja raumenų skaidulų įtampa.

Kai sistemingai suteikiate savo raumenims vis didesnę ir didesnę apkrovą, jie nuolat prie jo prisitaiko, tapdami didesni ir stipresni. Kaip ir tikras svarmenininkas, tu turėtų  sustiprėk, jei nori tapti didesnis. Žinoma, raumenys gali  sustiprės nepadidėjus dydžiui dėl padidėjusio nervų ir raumenų aktyvumotačiau ateis laikas, kai treniruotės tikslams pasiekti prireiks daugiau raumenų skaidulų.

Pasilepinimas yra puikus ir gali būti įtrauktas į treniruočių programą, tačiau aukštas reprezentacijos diapazonas ir varginantys komplektai niekada neturėtų būti dėmesio centre. Toks mokymas žymiai padidina medžiagų apykaitos stresą, kuris skatina raumenų augimą, bet ne tiek, kiek tai daro progresuojanti perkrova.

Taigi, hipertrofija ir riebalų nuostoliai sportininkų sporto salėje sportininkai, kaip taisyklė, taip pat yra patys stipriausi, todėl tie, hipertrofija ir riebalų nuostoliai vijosi pompą, darydami superžvaigždes, numesdami rinkinius, milžiniškus rinkinius ir tt, neturi tų pačių fizinių duomenų. Pagrindinis jūsų tikslas treniruotis turėtų būti nuolatinis darbinio svorio padidėjimas. Sunkus treniruotės ir laipsniškas perkrovimas negarantuoja raumenų augimo, nes jūs taip pat turite valgyti teisingai.

Tikriausiai esate girdėję, kad norint valgyti reikia daug valgyti, ir tam yra tam tikra tiesa. Turite vartoti pakankamai baltymų, kurie sukuria pagrindą raumeninio audinio augimui, taip pat reikia suvartoti pakankamai kalorijų, o tai garantuoja efektyviausią baltymų sintezę. Tačiau prieš kalbėdami apie dietą, pažvelkime į kitą kūno sudėjimo pusę, būtent riebalų deginimą.

Riebalų deginimo fiziologija Kaip kaip numesti riebalus nuo apatinės nugaros dalies organizmą deginti riebalus?

Atsikratyti riebalų yra lengviau, nei tikėjotės. Nesikankink dietos. Nereikia vengti angliavandenių, o iš tikrųjų, bet kokio kito maisto. Jūs neturėtumėte valgyti griežtai nustatyto maisto porcijų skaičiaus per dieną pagal tvarkaraštį. Nemėginkite manipuliuoti hormonais. Kad išvengtumėte svorio metimo klaidų, turite tinkamai svorio metimas senjorams patarimai šio proceso mechaniką - kaip deginti riebalus. Pirmasis ir svarbiausias mechanizmas yra energijos balansas.

Tai reiškia energijos, kurią kūnui suteikiate per maistą, ir energijos, išleistos ląstelėms ir fizinei veiklai, santykį. Šis santykis dažnai matuojamas kilokalorijomis. Kaip rodo pastaruosius metų atlikti svorio metimo bandymai, tiesa yra tokia: jūs turite išleisti daugiau energijos nei suvartojate.

  • Kaip numesti svorio savo kūne
  • Sveikata » Mesti svorį ir raumenis siurbti tuo pačiu metu.
  •  - Я не думал, что он мне поверил.
  • Никто лучше его не знал, как тщательно следило агентство за своими сотрудниками, поэтому сообщения, приходящие на этот пейджер, как и отправляемые с него, Стратмор старательно оберегал от чужих глаз.

Galbūt jūs visa tai girdėjote anksčiau ir jei esate nusivylęs, tada leiskite man paaiškinti, kaip deginti riebalus, o ne raumenis. Valgydami maistą, per trumpą laiką kūnas suteikia ką gali reikšti svorio metimas daug energijos.

hipertrofija ir riebalų nuostoliai svorio metimas pavydas

Jis sudegina dalį šios energijos, o dalį energijos kaupia riebalų pavidalu ateityje. Esant tokiai pooperacinei būsenai, riebalų deginimas nevyksta, nes kūnas saugo kūno riebalus.

Raumenų kaupimasis riebalų nuostolių dietos - automiestas.lt

Priežastis yra paprasta: kodėl kūnas degina riebalus energijai gaminti, jei tiekiate jų reikiamu kiekiu ir dar daugiau? Iš maisto gaunama energija pasibaigė, tačiau kūno funkcionavimas turi būti tęsiamas. Ką organizmas gali padaryti, kad patenkintų savo energijos poreikius? Teisingai - jis gali deginti riebalus. Kiekvieną dieną jūsų kūnas pereina iš pooperacinės į poopebsorbcijos būseną ir atgal, kaupdamas hipertrofija ir riebalų nuostoliai degindamas riebalus.

Tai parodyta paprasta schema: Ryškios grafiko dalys parodo, kas nutinka valgant maistą: padidėja insulino kiekis, kuris padeda absorbuoti maistines medžiagas, o riebalų deginimas sustoja.

Tamsios vietos parodo, kas nutinka, kai pasibaigia energija, gaunama iš valgymo: sumažėja insulino lygis, o tai suteikia kūnui signalą pradėti deginti riebalus. Kas nutiks, jei šios dvi grafiko dalys bus daugiau ar mažiau subalansuotos?

Teisingai - riebalų lygis išliks toks pat. Kūnas sudegs maždaug tiek pat riebalų, kiek kaupia. Kas nutiks, jei šviesios dalys viršys tamsą? Tuomet riebalų atsargos viršys jų deginimo apimtį, o riebalų sankaupos padidės.

O kas nutiks, jei tamsiosios dalys bendrai viršys šviesą?

p6 svorio metimas

Jūs sudeginote daugiau riebalų, nei kaupiate, o tai reiškia, kad sumažėja bendra riebalų masė. Štai kodėl atsikratyti reikšmingų riebalų atsargų reikia daugiau energijos, nei jūs gaunate. Jūsų hipertrofija ir riebalų nuostoliai veikia pagal pirmąjį termodinamikos dėsnį, o tai reiškia, kad riebalų atsargos energija negali būti padidintos nepateikiant energijos pertekliaus ir negali būti sumažintos neribojant jų suvartojimo, taip sukuriant energijos deficitą.

Štai kodėl tyrimai rodo, kad dėl mažai kalorijų reikalaujančios dietos lemia kliniškai reikšmingą svorio kritimą, nesvarbu, kokiais makroelementais jos remiasi. Todėl profesorius Markas Haubas galėjo numesti 12 kg, sėsdamas į baltymų kokteilių, pyragų, sausainių, traškučių ir pyragų dietą. Kai reikia paprasčiausiai atsikratyti papildomų svarų, kalorijos lieka kalorijomis. Kūnas išleidžia tam tikrą energijos kiekį, o jei atiduodi mažiau, nei reikia, tada neturi kito pasirinkimo, kaip tik toliau deginti riebalus, kad palaikytų gyvybinę veiklą.

Lengvi svorio metimo desertai kas, jei jūsų tikslas nėra tik iš naujo nustatyti svoris? O kas, jei norite atsikratyti riebalai  bet ne raumenu mases? Tokiu atveju kalorijos nustoja būti vien tik kalorijomis.

Kai kurios kalorijų rūšys tampa svarbesnės nei kitos.

Kas yra hipertrofija?

Apie tai jau išsamiai rašiau savo knygose ir straipsniuose, todėl trumpai apibūdinsiu esmę. Kai supjaustysite kalorijas, kad atsikratytumėte riebalų, būtinai suvartokite pakankamai baltymų. Tyrimai rodo, kad kai sumažėja kalorijų, dietos, kurių metu gaunama daug baltymų, efektyviau mažina kūno riebalus, be hipertrofija ir riebalų nuostoliai, šios dietos taip pat padeda palaikyti raumenis ir padidina sotumą.

Kiek baltymų turėčiau suvartoti? Geriau vadovautis Oksfordo universiteto mokslininkų patarimais.

  1. Teisingas riebalų deginimo būdas
  2. Люди отпивали по глотку вина, крестились и поднимались, направляясь к выходу.
  3. Он заберет личные вещи Танкадо и вернется домой.
  4.  - Еще чуточку.
  5. Да еще хвастался, что снял ее на весь уик-энд за три сотни долларов.

Taigi, dabar jūs žinote, kaip kūnas kaupia raumenų masę, taip pat kaupia ir degina riebalus. Pažiūrėkime, kas nutinka, kai šie 2 procesai vyksta vienu metu. Kaip kartu priaugti raumenų masės ir sudeginti riebalus Apie raumenų masės kaupimąsi ir riebalų deginimą galima kalbėti daug.