14 geriausių būdų greitai sudeginti riebalus

Geriausias būdas deginti riebalus namuose. Kokios treniruotės greičiausiai degina riebalus

Čia rasite viską ko Jums reikia, norint tapti ypač liekniems, keliolikos taisyklių pagalba.

Kaip sudeginti riebalus vasarai

Be jokių abejonių, tam kad veiksmingai būtų deginami riebalai, privaloma stengtis nuolatos, ir tam, kad išlaikyti greitą medžiagų apykaitą, reikia valgyti kas valandas, kiekvieną dieną. Norint paspartinti savo medžiagų apykaitą ir būti arčiau tikslo turėti ryškius pilvo raumenukus, privalote rinktis tinkamą mitybą, tinkamais kiekiais. Būdas to pasiekti, tai 12 pagrindinių taisyklių.

Svarbiausia iš jų yra tinkama mityba, ir treniruotės - ir dabar pats laikas to išmokti.

Šių 12 riebalų deginimo taisyklių pagalba, Jums pavyks tai įgyvendinti. Privalote suvartoti mažiau kalorijų nei jų sudeginate per dieną, tam kad būtų deginami Jūsų kūno riebalai. Kai atsiranda kalorijų trūkumas, organizmas pradeda deginti kūno riebalų atsargas tam, kad nesutriktų sklandus organizmo darbas ir būtų palaikoma energijos apykaita. Tai pirma ir pati svarbiausia riebalų deginimo taisyklė, nepaisiant to kokį turėjote susidariusį požiūrį į mitybą. Dauguma vaikinų, kurie pakankamai aktyviai sportuoja, per dieną sudegina apie 39 kalorijas vienam kūno kilogramui ar daugiau.

Tuo remiantis, 90 kilogramų sveriantis vyras per dieną turėtų gauti apie kalorijų masės palaikymui. Tam, kad pradėti deginti kūno riebalus, sumažinkite suvartojamų kalorijų kiekį iki kcal vienam kūno kilogramui. Treniruočių dienomis, suvartokite kcal per dieną.

geriausias būdas deginti riebalus namuose

Dienomis, kai nesitreniruojama, 90 kg sveriančiam vyrui reikia suvartoti iki kcal. Lengviausias būdas deginti kalorijas? Pašalinti perteklinius riebalus — sviestas, aliejus, padažai; vištieną valgyti be odos; vietoj viso kiaušinio, rinkitės tik jo baltymą; venkite nenugriebto pieno ir pieno produktų. Savo mityboje vartokite tik sveikus riebalus, kaip lašiša, įvairūs riešutai, riešutų sviestas, alyvuogių aliejus ir avokadai.

Main navigation

Svarbu kontroliuoti netik gaunamas kalorijas, bet ir kai kuriuos išsiskiriančius hormonus. Kartu su tinkamai susidėliota mitybos programa, tinkamai palaikomas hormonų kiekis gali suteikti optimaliausias riebalų deginimo galimybes. Slopinant riebalų kaupimą skatinančius hormonus, galima tikėtis spartesnio riebalų deginimo. Idealiausias būdas - insulino hormono kontrolė.

Norint geriausias būdas deginti riebalus namuose  tinkamą insulino kiekį, reikia riboti suvartojamą paprastųjų angliavandenių kiekį.

Valgant mažiau angliavandenių tam tikru paros metu, insulino lygs sumažėja, o tai skatina riebalų deginimą. Be abejonės, ne visi  angliavandeniai yra vienodi. Kitaip tariant, greito įsisavinimo angliavandeniai, linkę skatinti gausią insulino gamybą, todėl galimas didesnis riebalų priaugimas.

Riebalų deginimas: viskas nuo A iki Z - automiestas.lt

Šiuos angliavandenius sudaro balta duona, dauguma grūdinių produktų, bet kokie saldumynai, ryžių paplotėliai, baltieji ryžiai ir bulvės. Štai, lėtai virškinami angliavandeniai, tokie kaip avižos, saldžiosios bulvės ir ankštinės daržovės, neskatina insulino gamybos, tad būtent šie produktai turi sudaryti didžiąją dalį Jūsų suvartojamų angliavandenių.

Idealiausia būtų sumažinti savo suvartojamų angliavandenių porcijas per pus. Jeigu Jūs pusryčiams esate linkę valgyti daug angliavandenių, valgykite per pus mažiau nei įprastai, tuo tarpu kitą pusę pasilikite kitam valgiui, arba paprasčiausiai sumažinkite porcijas.

Jeigu Jūs paprastai suvalgote gramų makaronų vakarienei, valgykite tik puse porcijos. Su laiku pastebėsite puikius rezultatus, dėka optimalaus insulino kiekio. Svarbu, kad jau minėti angliavandeniai būtų proc.

Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Vienintelė geriausias būdas deginti riebalus namuose, paprastųjų angliavandenių vartojimas iš kart po treniruotės saugantiems raumeninę masę apimtiskadangi greitai virškinami angliavandeniai skatinantys insulino gamybą tuo metu yra labai svarbūs.

Tai pripildo raumenis glikogeno atsargomis, padeda išsaugoti raumenų apimtis, palaiko optimalius raumenų regeneracinius atsistatymo procesus.

Ne visuomenės, ne vietinės kebabinės, bet TAVO.

Per parą, neviršykite bendro suvartojamų angliavandenių kiekio daugiau kaip 4 g vienam kūno kilogramui t. Ne visada, nes skirtingi tipai kalorijų, lemia geriausias būdas deginti riebalus namuose Jūsų kūno pokyčius. Kaip pavyzdys, riebalai yra labiau tukinantys nei baltymai ar angliavandeniai, todėl jie turi būti mažiau vartojami, siekiant dailesnių kūno formų.

Reader Interactions

Pripažinkite, angliavandeniai gali skatinti spartų Jūsų svorio augimą, tačiau jie tiesiogiai reikalingi energijai Jūsų sunkiai treniruotei.

Be jokių abejonių - jie augina raumenis ir skatina regeneracinius atsistatymo procesus.

geriausias būdas deginti riebalus namuose svorio netekimas Kalgaris Alberta

Saikingai vartojami baltymai skatina vitaminų absorbciją ir padeda palaikyti optimalų hormonų išsiskyrimą. Iš kitos pusės baltymaine vienintelis konponentas auginantis raumenis, tačiau išeitis norint pagreitinti medžiagų apykaitą.

14 geriausių būdų greitai sudeginti riebalus

Kūnas sudegina daugiau kalorijų, apdorodamas baltymus, nei agliavandenius ar riebalus. Tai yra pagrindinė priežastis įtraukti į mitybą daug baltymų, kai siekiama sumažinti kūno riebalus.

Aistringas svorio metimas sapna vyas svorio metimas

Taigi, suvartokite bent po 2 gramus baltymų vienam kūno kilogramui, kiekvieną dieną. Jūsų pagrindinis baltymų šaltinis turi būti liesa mėsa: vištiena, jautiena, kalakuto krūtinėlė, tunas.

geriausias būdas deginti riebalus namuose

Taip pat kiaušinių baltymai, pieno milteliai ir neriebi varškė. Kaip ir riebalų, ribokite baltymų suvartojamą kiekį iki proc.

15 paprastų būdų greičiau "sudeginti" kūno riebalus

Kai norima numesti kūno svorio, insulino kontrolė tampa lemiamu faktoriumi. Insulinas nėra susijęs tik su tai, kiek angliavandenių suvartojate, o kaip greitai angliavandeniai yra apdorojami organizme. Paprastieji angliavandeniai yra apdorojami greitai, ko pasekoje sukeliamas insulino lygis.

Būtent todėl turėtumete vengti greitai įsisavinamų angliavandenių ir geriau rinktis lėtai įsisavinančius, sudėtinius angliavandenius. Tai sukels mažiau insulino organizme, suteiks sotumo ir  ilgesnį energijos jausmą, o riebalų deginimo procesas taps spartesnis. Vienas iš būdų lėtesniam virškinimui, angliavandenių valgymas kartu su baltymais ir mažu kiekiu riebalų.

Niekada nevalgykite vien tik angliavandenių! Pavyzdžiui, idealu dubuo dribsnių kartu su plaktais kiaušinių baltymais arba liesa varške. Taip pat, galite gausiai valgyti daržoves, tokias kaip brokolius, žiedinius kopūstus kartu su savo patiekalais.

kostiumas svorio metimui svorio metimas naudojant quinoa

Toks maistas, iš tiesų sulėtina maisto medžiagų pasiskirstymą ir angliavandenių suvirškinimą. Dar kartą apie hormonus.

Tęsti šį sąrašą galima be galo, bet kokia prasmė? Siūlome kartu pasigilinti į tai, kokios treniruotės geriausiai tinka riebalų deginimui ir kaip jas taisyklingai daryti, kad veltui neeikvotumėte savo laiko ir jėgų. Kokios treniruočių rūšys geriausiai degina riebalus: 1. Tai šokiai, bėgimas, važiavimas dviračiu, ėjimas ir panašiai. Aerobinis krūvis iki šiol laikomas geriausiu sportiniu lieknėjimo būdu.

Naktį, kai Jūsų insulino jautrumas sumažėja, kūnas išskiria daugiau pačio insulino hormono nei įprastai kaip kompesacijai, to pasekoje imdamas kaupti gautus angliavandenius. Todėl prieš naktį, turėtumėte vengti bet kokių angliavandenių.

Dabar Jūs žinote, jog didelis insulino kiekis mažina riebalų deginimo galimybes ir padidina tikimybę riebalų kaupimuisi.

Kokios treniruotės greičiausiai degina riebalus

Taip pat, kūnas naktį natūraliai daugiau išskiria riebalus išlaisvinantį hormoną, vadinamą augimo hormonu GHkurio pikas įvyksta per pirmąsias 90 miego minučių. GH ne tik skatina riebalų deginimą, bet ir padeda stiprinti imuninę sistemą, slopina angliavandenių kaupimąsi, todėl idealiausia prieš miegą valgyti baltymus arba miegoti tuščiu skrandžiu. Tai leidžia išskirti daugiau augimo hormono, dėl sumažėjusio gliukozės lygio kraujyje. Nevalgykite nieko likus 3 valandoms prieš miegą. Geriausia išeitis yra valgyti tik baltymus paskutines valandas prieš miegą, pavyzdžiui, išgerti kazeino kokteilį, liesos varškės ar tuno savose sultyse.

Taip pat, jeigu norisi galima suvalgyti ir nedidelį kiekį daržovių. Vartojami prieš treniruotę, stiprina kraujotaką raumenyse, tai padidina hipertrofiją raumenų augimą ir pagreitina medžiagų apykaitą.