Pilvo riebalai: 11 praktiškų būdų jų atsikratyti

Deginti šoninius nugaros riebalus

Apatinės nugaros dalies riebalai yra išsipūtę apatinės nugaros dalies raumenys, kuriuos sukelia nesveiki maisto įpročiai, mankštos trūkumas, stresas ir netinkamas miegas.

deginti šoninius nugaros riebalus svorio stovyklos vadodara

Labai dažnai paprasti dietos pakeitimai gali padėti atsikratyti apatinės nugaros dalies riebalų, tačiau ilgą laiką deginti šoninius nugaros riebalus nuosėdų sunku atsikratyti be tinkamų nugaros raumenų tonizavimo treniruočių.

Kasdienis 30 minučių pratimas, kurio metu dėmesys sutelkiamas tik į apatinę nugaros dalį, yra būtinas, kad kūnas vėl įgytų formą.

7 pratimai šonams ir pilvui numesti be kūno

Papildomi metodai apima tinkamus miego įpročius, dietos pakeitimus ir baltymų bei skaidulų įtraukimą į racioną. Populiariausi apatinių nugaros riebalų pratimai: Čia deginti šoninius nugaros riebalus paskelbėme 9 lengvus ir geriausius apatinės nugaros dalies riebalų pratimus namuose. Pažvelkime į juos. Kojų pakėlimai - gulima padėtis, naudojant mankštos rutulį: Šis pratimas tonizuoja apatinius riebalinius raumenis, taip pat juos stiprina.

Rekomenduojami maisto papildai

Kitas papildomas pranašumas yra tai, kad jis tonizuoja šlaunies ir blauzdos raumenis ir daro juos tvirtus bei tvirtus. Kaip tai padaryti: Atsigulkite ant minkšto kilimėlio, kai rankos yra už šono, o kojos sujungtos ir ištiestos ant mankštos rutulio. Įsitikinkite, kad keliai tiesūs. Dabar giliai įkvėpkite, padėkite kojas ant rutulio, judindami arčiau ir aukštai pakelkite sėdmenis.

Pradedantieji gali naudoti rankas palaikymui.

Apie bėgiojimą kaip apie riebalų deginimo įrankį

Palaikykite pozicijoje 5 sekundes, tada iškvėpkite ir grįžkite į savo padėtį. Patartina reguliariai daryti šias apatinės nugaros dalies riebalų treniruotes kartų. Tai taip pat puikus būdas išgydyti bet kokius apatinės nugaros dalies skausmus, su kuriais gali susidurti.

Vaizdo įrašas: Pratimai iš riebalų ritinėlių šonuose, skrandyje ir nugaroje

Tai reikia daryti lėtai, norint pasiekti veiksmingų rezultatų ir išgelbėti kūną nuo mėšlungio. Kaip tai padaryti: Atsigulkite tiesiai ant pilvuko, o delnas - ant grindų prie peties.

Šoniniai polinkiai, 20 kiekviena kryptimi Riebalų deginimas Kalbant apie riebalų deginimo treniruotes, tai reiškia aukšto intensyvumo treniruotes. Veiksmingi pratimai pilvo svorio metimui - tai bet kokia kardiozagruzka, spartinanti medžiagų apykaitos procesus, medžiagų apykaitą.

Pirštai turi būti nukreipti į sieną už tavęs. Giliai įkvėpkite ir pakelkite viršutinę kūno dalį spausdami žemyn delną, kol pajusite, kad apatinė nugaros dalis šiek tiek ištempta.

deginti šoninius nugaros riebalus

Laikykite poziciją sekundžių. Iškvėpkite ir lėtai grįžkite į savo padėtį. Atlikdami šiuos geriausius apatinės nugaros dalies riebalų pratimus kartų per dieną, padėsite išlaikyti tvirtą ir tinkamą apatinę nugaros dalį. Tai puikus būdas išlaikyti apatinę kūno formą ir išlaikyti tinkamas bei tonizuotas blauzdas ir šlaunis.

Tai turėtų būti atliekama labai atsargiai, kad nebūtų pažeisti raumenys gale ir kojose.

20 kovos prieš pilvo riebalus būdų

Tie, kuriems būdingos nugaros ligos, turėtų vengti per daug įtempimo. Kaip tai padaryti: Ant minkšto kilimėlio nusileisk keturkojui, nugarą laikydami tiesiai. Pradžia nuo kairiosios kojos; laikykite sulenktą keliuose ir ištieskite į nugarą. Tikslas turėtų būti tas, kad koja būtų nukreipta į lubas. Likite padėkite, suskaičiuokite iki 10, tada grįžkite į pradinę pozą.

Atlikite kairiąją koją 15 kartų, tada perjunkite į dešinę ir pakartokite.

svorio netekimas vyrai vs moteris

Darykite 2 tokius rinkinius, kurie padės išgydyti apatinius nugaros riebalus. Šoninis lenkimas - sėdimoji poza: Šoninis lenkimas pagerina jūsų nugaros jėgą ir reguliuoja viso viršutinės kūno dalies kraujotaką.

Main navigation

Būtina atlikti šoninius lenkimus, jei norite atsikratyti riebalų sankaupų svorio netekimas eozinofilija nugaros dalyje, kad vėl įgautumėte kreivą formą. Kaip tai padaryti: Sėdėkite ant minkšto kilimėlio, nugara tiesi.

  • Norėdami sumažinti pilvo riebalų kiekį, žmonės turėtų vengti perdirbtų angliavandenių, kurie pasižymi mažu riebalų kiekiu, pvz.
  • Valgyti savo kimchi svorio
  • Ką geriate norėdami numesti svorio
  • 12 lengvų riebalų deginimo pratimų, kuriuos galite atlikti tiesiai lovoje - Fanpage
  • Tam tikro dažnio vibracijos riebalų ląstelėms sukuria nepakančią terpę ir skatina jas išnykti.

Dešinę koją traukite į vidų ir palikite kairę koją ištiestą į šoną. Pakelkite abi rankas virš galvos ir kiek įmanoma sulenkite į ištiestą koją.

Pratimai nugaros riebalų deginimui ir raumenų stiprinimui - DELFI Gyvenimas

Tikslas yra sulenkti tol, kol pajusite apatinės nugaros dalies traukimą. Iškvėpkite ir grįžkite į pradinę pozą. Atlikite šiuos pratimus, kad atsikratytumėte apatinių nugaros riebalų 20 kartų iš abiejų pusių po 10 komplektų, kad išvengtumėte per didelio tempimo juosmens linijoje.

82 svarų svorio metimas

Padidinkite palaipsniui. Šoniniai traškėjimai: Šoniniai traškėjimai yra labai naudingi pilvo sričiai, šlaunims ir apatinei nugaros daliai.

Tai padeda tonizuoti raumenis ir atsikratyti riebalų, kurie ten buvo ilgą laiką, ir atsisakyti visam laikui. Reguliariai treniruojantis šoninius gniužulus, pagerės viso kūno ištvermė. Kaip tai padaryti: Atsigulkite ant nugaros ant minkšto kilimėlio, užriškite pirštus ir užmaukite už galvos.

Patarė, kaip veiksmingai atsikratyti riebalų nuo juosmens

Dabar kelkite abi kojas į orą 30 laipsnių kampu. Įkvėpkite, kartu sulankstykite ir patraukite kairę koją prie pilvo ir dešinę alkūnę, kad paliestų kelį.

kūno masės nuostolių rutina

Iškvėpkite ir grįžkite į pradinę padėtį. Pakartokite su kita puse.