Pagrindiniai svorio metimo principai

Al svorio metimas, 20 priežasčių, kodėl svoris nekrenta

  • Svorio metimas dažniausiai reikalauja daug atsidavimo, disciplinos ir prakaito, bet, net jei ir nenorite praleisti vakarų bėgiodami ar skaičiuodami kalorijas, yra daug paprastesnių būdų, kaip lengvai atsisveikinti su nepageidaujamais skaičiukais.
  • Klausimas atrodytų paprastas, panaši tema vyrauja ir pirmame laiške.
  • Pagrindiniai svorio metimo principai 4.
  • Net jei iš pradžių svoris krito labai lengvai, ateina momentai kai numesti darosi vis sunkiau.
  • Pagrindiniai svorio metimo principai
  • Treneris atskleidė netikėtą būdą, kaip lengvai numesti svorio
  • Кроме незначительной разницы в атомном весе, они абсолютно идентичны.

Štai 5 svorio metimo klaidos, kurias pats dariau, kai pradėjau mesti svorį: 1. Nesekdavau suvartojamų kcal kiekio.

Tu privalai suvartoti mažiau kcal, negu tavo kūnas sunaudoja, norint efektyviai mesti svorį. Tu privalai suvartoti daugiau kcal, negu tavo kūnas sunaudoja, norint efektyviai auginti svorį.

Jeigu svoris nekrinta turbūt valgote daugiau kcal negu jums reikia. Jums nebūtinai reikia sekti kcal, tačiau kartais jas sekti būtų naudinga.

al svorio metimas

Turėtumėte sverti maisto kiekius iki to laiko, kol suprastumėte, kiek ko reikia suvalgyti. Taip pat, galite naudotis išmaniosiomis programėlėmis myfitness pal, maistolyga, kalorijos.

al svorio metimas pagrįstų riebalų nuostolių tikslų

Atliekate per daug kardio. Į dieną nueinate daugiau nei žingsnių, atliekate kitokį kardio.

al svorio metimas svorio metimo galia

Kardio darymas gali al svorio metimas apetitą, todėl bus sunkiau kontroliuoti alkį. Suvartojate per mažai vandens. Žmonės, kurie geria per mažai vandens, gali sumaišyti alkio ir troškulio signalus.

geriausias riebalų nuostolių tempas

Tie žmonės, kurie neišgeria pakankamai vandens gali netyčiomis užkandžiauti kcal perteklius. Todėl tikėtina, kad žmogus, kuris geria daugiau vandens, suvalgys mažiau, išvengs užkandžiavimo, kcal suvartojimo.

garnyras svorio metimui

Viskas arba nieko. Tai įvyksta dėl per smarkiai sumažinto kcal kiekio, bei per didelio fizinio krūvio pirmomis 5 savaitės dienomis. Jeigu žmogus yra sveikas, jis praktiškai ir teoriškai gali įtraukti į mitybos meniu junk food, toliau sėkmingai mesti svorį, tačiau tai reikia daryti protingai.

Apie svorio metimą

Sveriatės per daug. Turėtumėte visada svertis ryte ant tuščio skardžio, jeigu nesekate kcal, valgote kiek norite, tačiau norite numesti svorio. Svoris gali kisti al svorio metimas diena dėl druskos kiekio, angliavandenių, dehidratacijos, miego, uždegimo ir kt. Savaitės pabaigoje turėtumėte išvesti svorio vidurkį, palyginti su praeitos savaitės rezultatais, kažką keisti, jeigu svoris nesikeitė arba labai padidėjo.

al svorio metimas riebalų nuostolių petite moteris

Galbūt jums sunku numesti svorio, nes darote vieną iš penkių klaidų, ištaisius vieną iš klaidų pradėtumėte progresuoti. Ačiū, kad domitės, sekite mane instagrame, pasidalinkite šia naudinga informacija.

  1. 10 svorio metimo būdų tinginiams: nieko nedarau ir lieknėju
  2. Ką turite omenyje svorio metimas
  3. Машины параллельной обработки сконструированы для того, чтобы думать, а не запоминать.

Ar šis straipsnis buvo naudingas?